tinkerbel77 schreef:maarsec dus ook bevallen
ook alsnog gefeliciteerd met lizzy
mar had ik volgens mij al gefeliciteerd zo niet dan bijdeze nogmaals,
gefeliciteerd met ties.
sascha ik hoop dat het bij jou nu ook is gaan doorzetten
@sb ook alweer zo,n waardeloze nacht gehad
ik snap je wel zou je vandaag weer naar de invaller gaan doen ze mischien weer niets
meestal komt er dan een hoop miscommunicatie dus als je het echt nog trekt zou ik ook liever naar eigen gyn gaan.
twirlgirl enn? heeft bij jou het wandelen geholpen?
bij mij niet hoor:-D
ik lag gister op de bank bijna te slapen lekker naar bed gegaan en dus niet meer kunnen slapen
grrr kwam maar niet in slaap om 1 uur nog wakker en al tig keer eruit gemoeten om te plassen
heb heel weinig geslapen en elk uurtje vrijwel voorbij zien komen.
ben benieuwd wie er nu gaat bub en
10-10-2011 ook een mooie datum:-D
kris daar hebben we volgens mij ook al even niets van gehoord
kan ook dat ik er over heen heb gelezen?
ikke ja die mannen 😃 zijn soms zo gezellig he:-D
wat zielig dat sem zo verkouden is, hoe gaat het met fleur?
Met fleur gaat het goed. We (zusters en ik) hebben het idee dat ze denkt dat ze zich moet bewijzen.
Ze had vanmorgen om 9 uur pas de fles gekregen (leeg gedronken). En ik was er dus om 11 uur en ben met haar begonnen. Dus zat er net 2 uur tussen. Maar mevrouw had weer heel de fles leeg.
En sem die denkt ik heb me bewezen, dus ik doe nu waar ik zin in heb. Ik drink de fles dus niet helemaal leeg. Hij mag wel 75 ml op een dag laten staan. Maar het is toch beter als ie alles drinkt. En verder gaat het heel goed. Ik denk zelf dat ze over 2 weken naar huis mogen. Dan zijn ze 40 weken.
We hebben vrijdag een evalutaiegesprek met de kinderarts en dan horen we meer.
Ze was vanmorgen even langs geweest en het enige wat ze zei was, geduld hebben. En ik spreek je vrijdag