finaly87 schreef:hey meiden! nog steeeds geen Bubje na mijn bubje,. 😖 das jammer zeg!
heb alles bij gelezen! even kijken wat ik heb onthouden...
Ikke, ja daar zijn echt geen woorden voor, ben net zo verontwaardigd als de rest zeg, bah! heb je er al wat van kunnen (laten) zeggen inmiddels?? echt nix van aantrekken idd..
Hoe gaat t nu met je kindjes??
Rosanne, ach heeft ze ook krampjes.. 😖 sneu he! Tyler ook al! hele nacht last gehad van zn buikje, maar mijn voeding loopt nu al (!) als een trein dus die darmpjes worden flink aan t werk gezet. Las dat je infacol gebruikt, hoe gaat dat bij jou?? Reageert Evy er goed op? Ik heb net ook voor een voeding een pipetje gegeven (vind t zo sneu t is zo veel en zo een zoete smaak al, bah).. en strax weer voor een voeding, hopen dat t vannacht beter gaat voor hem..
Bloempje, wat een popje!! en wat is ze toch klein (qua gewicht) mijn ventje woog met geboorte 3910, giisteren iets gezakt naar 3820 en vandaag nog 3820! dus die gaat waarschijnlijk vanaf morgen weer stijgen, als je ziet wat hij al drinkt en doet.. pff.. haha maar wat een verschil dan met jouw meisje he ;).. cute!
[ATTACH=CONFIG]5816[/ATTACH]Rosanne, deze ook voor jou omdat je niet op hyves kunt! hihi.. 😃 en voor de andere meiden die mijn lieve kleine Tyler nog niet hebben gezien 😉 Ben zooo verliefd!!
wachtende bib'rs: zo gek, jullie zijn nu aan t "wachten" op de bevalling, en ik tot 3 dagen terug ook, maar ben t nu al weer vergeten joh! hahahha.. als de kleine er dan eenmaal is dan is ie er ook gewoon en dan kun je je niet meer voorstellen dat t zo ellendig lang leek te duren hihi.. grappig om nu van jullie te lezen hoe jullie t zat zijn en maar afvragen wanneer t begint enal, had ik toch ook zo erg haha, heb wel met jullie te doen want die tijd is ook heeel frustrerend! Ik was er echt he-le-maal klaar mee.. maar nu helemaal happy de peppie 😉 Komt voor jullie ook goed! 😊
pendelen/voorspellingen: haha weten jullie nog dat maal vertelde dat een paranormale vrouw had gezegd dat ze met 41 weken zou bevallen?? ze beviel met 40 weken :p.. ach joh, t is allemaal leuk en aardig en soms zit er iemand goed, maar kleine komt toch wanneer hij zelf wilt.. Ik vind t wel heel bijzonder dat ik al weken riep dat ik op 9-10-11 zou/wilde bevallen.. en idd! Had zelfs mn geboortekaartjes als uitreken data op 9-10-11 gezet vanwege mijn sterke gevoel/wens haha en die krijg ik nu dus gratis want ik had t goed!! 😃
bevalling en pijn: tja ik denk dat het niet zo zeer is dat elke vrouw t anders "ervaart" (de pijn) maar meer dat elke vrouw gewoon een andere frequentie pijn krijgt bij weeen.. de ene vrouw is gezegend met minder pijnlijke/krachtige weeen dan de andere.. Ik denk dat ik gewoon heel erg pech had dat mijn weeen enorm sterk en krachtig waren en achter mekaar kwamen waardoor je t als soort paniekerig ervaart omdat de pijn te overweldigend is.. k heb genoeg vrouwen gezien die de pijn wel goed aan kunnen maar denk niet dat hun weeen dan net zo pijnlijk/krachtig waren als de mijne.. ik ben totaal niet kleinzerig aangelegd, maar dit was echt too much.. het is afwachten hoe je bevalling gaat, je hebt t idd niet in de hand.. op dit moment zit ik wel in een stadium dat ik zeg: bij een 3e wil ik in t ziekenhuis bevallen met pijnbestrijding! Want zoveel pijn hoef ik mezelf niet nog een keer te "gunnen"... MAAR dit kan nog veranderen in de loop van de weken/maanden natuurlijk 😉 de pijn staat me nu nog te vers na hahahhaha.. want al met al is t een prachtig mooie, fijne en snelle thus bevalling geweest :D..
En het gaat dus verder allemaal goed hier :D.. ben helemaal in love en zooo gezegend met 2 van die lieve knappe en gezonde mannetjes! plus mijn eigen man die zooo super lief voor me is, echt een top-papa ook.. ja dames, ik kan mn geluk niet op :D.. 7e hemel, roze wolk, got it al!!
Nee hebben er nog niks van gezegd.
Mij vriend wou eerst vanmiddag zijn moeder bellen, maar later bedacht hij zich en gaan we als ze weer thuis zijn heen
Dan ben ik er ook bij en dan hoor ik ook wat hullie moeder terug antwoord. En als het mij nie bevalt kan ik mijn zegje doen...
Want ik weet nu al dat moeders oma verdedigd. En dat hoeft niet, dat mens weet verdomd goed wat ze gezegd heeft.
Mij vriend heeft al gezegd dat we dus niet meer naar verjaardagen enz gaan waar zij ook is
met kerst gaan we normaal naar een tante, maar het wordt nu zo druk met al die kleintjes dat hullie mam thuis wat wil doen. Kan maar als die taart ook komt, komen wij niet.
Met de kindjes gaat het goed.
Sem is sinds vandaag van de monitor, dat betekent dus dat hij naar huis kan.....
Er is nog niks over gezegd, we hebben vrijdag een gesprek met de kinderarts en dan horen we wel meer
Nou hopen dat Fleur er ook snel vanaf kan....Het drinken gaat goed, alleen zo af en toe nog een dip.
Ik lees dat bij jou alles goed gaat. Fijn om te horen. Geniet nog maar lekker van jou mannetjes