Yes vanaf morgen verlof tm 16 januari!
Ben trouwens ook door een paar van jullie aangestoken door het cupcakesvirus hahah.
Cakejes maakte ik al vaak alleen het versieren ervan is nieuw voor mij vanaf volgende week vrijdag gaat er in het dorp een winkel open die van alles verkoopt op dit gebied. Ik wil het ook gaan proberen met marsepein, maar ik had begrepen dat je muisjes niet kunt invriezen?? die wilde ik namelijk op het marsepein doen.
Volgende week mn ziekenhuistas inpakken heb nog een leuk huispak gekocht bij Hunkemoller en een mooi yoggingpak (niet te dik) bij wehkamp, en 2 voedingsbhs.
Samen met een bigshirt en pyama en dikke sokken alleen nog een paar pantoffels aanschaffen.
Dinsdag 13 september ben dan 36 weken! naar de vk en smiddags een intake kraamzorg.
Mn man moet nog achter bierkratjes aan, omdat we een boxspring hebben hoeveel kratjes heb je eigenlijk nodig? we hebben 2 eenpersoonsbedden namelijk!
Het slapen gaat me gelukkig nog goed af alleen als ik snachts en smorgens uit moet duurd het wel een tijd voordat ik weer in slaap val,
en slaap ik daar onrusiger van, maar ja hoort erbij he!
Jullie een lekker weekend gehad? gister gezellig gegeten met 4 vrienden en tot half 11 buiten gezeten.
Volgende week nog luiers scoren bij de etos 4 voor 30 euro! ik denk dat ik 2 pakken koop van 2 tm 5 kilo en 2 van 3 tm 6 kilo.