finaly87 schreef:BH, met bv, hou je idd ook snachts aan zolang je bv geeft (tenzij je niks lekt?) maar ik slaap ook nooit met bh normaal, tijdens bv was t gewoon zo.. wen je aan.. is ook wel zo prettig hoor.. en je slaapt natuurlijk met bh zonder beugel dus niet veel anders dan een strak topje..
die lillipads lijkt mij niet handig, ej verschoont ca 8x per dag.. dus dan zou je toch ook aardig wat lillipads moeten kopen, plus dat je elke keer moet wachten tot ze gewassen zijn.. denk dat t gewoon handiger is om gewoon zoogkompressen te gebruiken.. vond ik tenminste wel!
hier staan de inkopen even flink stil :s.. dit is mn slechts maand qua inkomen vanuit gastopvang.. had nog maar 2 gastkindjes de laatste maand en nu is t hopen dat de UWV gewoon vanaf eind deze maand een gemiddeld inkomen stort.. dan kunnen we ook weer beetje adem halen..
hebben jullie ook zo een last van een strakke buik?? na mn "groeispurtje" 2 dagen geleden merk ik dat mn buik heel erg trekt aan de zijkanten en bij mn rug.. hij is echt enorm gespannend.. krijg ook wat meer krampjes onderin enzo.. maar wat meer warme douches nemen ofzo en lekker vaak insmeren denk ik..
erykah wat spannend zeg dat volgens de gyn jij over 2 weken max bevalt.. waarom is dat precies dan?? ja sorry heb er vast overheen gelezen..
Finaly, zo herkenbaar die strakke buik, ik lig nu op de bank maar heb last van mijn buik... ben blij als ik met verlof ga, dan kan ik overdag ook even gaan liggen..