EHMVPOud lidBerichten: 1.111Lid sinds: 1 november 2010
linnie, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!veel plezier met de massage! Geniet ervan!
erykah schreef:@linnie nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
@finaly bah wat naar dat je je zo voelt. heb geen idee of het van de AB kan komen. Hoop dat je snel opknapt? Hoe is het met je buik? nog pijnlijk en veel harde buiken?
@rosanne pffff kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Even lekker huilen kan dan ook geen kwaad ook al veranderd het niks. Maar net als wat je zegt het lucht wel even op 😉 Hoop dat je vannacht een beetje slaapt met het kastje.
@sb fijn dat alles goed was!!
@hier nog steeds erg moe. Was om half 12 uit bed, toen mijn ochtend ritueel van spugen enzo en net een broodje kunnen eten. En kruip straks maar weer onder de wol denk ik want ben alweer helemaal kapot. Het word echt tijd dat het oktober word.. haha..
Evi1987 schreef:@SB en Kris: fijn dat alles helemaal goed was 😃
@Erykah: hoe voel je je nu?
@Ehmvp: hier is de kleine ook druk.. denk stiekem ook wel eens: doe eens rustig 😉 maar vind het ook wel heel fijn dat ik de kleine zoveel voel.
Wij zijn vanmiddag even snel de stad in geweest. Heb bij de kruidvat luiers gekocht (3 halen 2 betalen) en bij de hema 2 pyama's. Een roze en een blauwe. Heb maat XL haha. Dan past de broek gemakkelijk om mijn buik heen (en kan evt na de geboorte er nieuw elastiek inzetten), pijpen moeten nog wel korter gemaakt worden. Het shirt heeft knoopjes en die lopen tot onder je borsten dus ideaal met de borstvoeding. Zijn nu 20,- ! In de aanbieding. Wel fijn. Vond het ook nog best wel een gedoe om een 'leuke' en ook nog handige pyama te vinden.
[ATTACH=CONFIG]4962[/ATTACH]
EHMVP schreef:Oh ja het is me eindelijkkkkk gelukt om mijn pretecho foto's om te zetten tot een ander bestand, zodat ik ze ook kan versturen.
hier dus 3 foto's van onze 3D echo, is alweer een paar weekjes geleden maar wil het toch even met jullie delen! Ben zo trots!!
1e foto:voorkant gezichtje
2e foto: Zijkant gezichtje mondje open
3e foto: Zijkant gezichtje
[ATTACH=CONFIG]4963[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4965[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4964[/ATTACH]
EHMVP schreef:he Evi, cool die pyjama! Inderdaad wel handig denk ik!!
Wat doen jullie aan als jullie gaan bevallen dan?
weet niet zo goed wat ik daarvoor moet halen!
Hahahaha ja soms denk ik ook wel pffff kleintje relax een beetje hahaha, maar vind het daarnaast ook allemaal
nogsteeds erg bijzonder en leuk al die bewegingen, en dat wil zeggen dat het in ieder geval nog goed gaat daarbinnen hahaha!
Liefs ellen
nienke schreef:die pyama heb ik ook gekocht! heb een roze gekocht, wel maat m, die pas ik nu en als het goed is na de bevalling ook!
Rosanne schreef:Zwanger
Naam...........Leeftijd.....Uitgerekend.......Kind je.........Geslacht
Mar22.............24 jaar.......29-09-2011......2e kindje........Geheim
Rosanne..........24 jaar.......02-10-2011......1e kindje........Meisje
Kimdj...............24 jaar......04-10-2011......1e kindje.........Meisje
Finaly87...........24 jaar.......05-10-2011......2e kindje........Jongen
Maal...............26 jaar.......06-10-2011......1e kindje.........Meisje
Iet..................28 jaar......08-10-2011......2e kindje.........Geheim
Shasha............30 jaar......11-10-2011.......2e kindje........Meisje
Maarsec..........35 jaar......11-10-2011........2e kindje........Geheim
Linnie26...........27 jaar......14-10-2011.......1e kindje.........Geheim
Tinkerbel77.......33 jaar......15-10-2011.......1e kindje........Meisje
EHMVP.............24 jaar.....17-10-2011.......1e kindje.........Willen het niet weten
Nienke.............29 jaar.....17-10-2011........1e kindje.........Willen het niet weten
Twirlgirl............27 jaar.....17-10-2011........1e kindje........Willen het niet weten
SB...................26 jaar.....18-10-2011........2e kindje........Meisje
Erykah.............27 jaar.....19-10-2011.........2e kindje.......Jongen
Evi1987............23 jaar......22-10-2011.......1e kindje........Willen het niet weten
Bloempje...........22jaar......22-10-2011........1e kindje........Willen het weten
Kris..................28 jaar.....23-10-2011........1e kindje........Meisje
Miekie1980........30 jaar.....23-10-2011........3e kindje........Willen het niet weten
Poelepetoet.......28 jaar.....25-10-2011........1e kindje........Wil het héél graag weten
Mieke25............27 jaar.....26-10-2011........2e kindje........Wil het niet weten (man wel)
*Vlindertje
Elies26......in stilte geboren *Jaxy op 27-06-2011
Bevallen
Naam.......Uitgerekend............Bevallen........ ..Naam..............Gewicht
Ikke..........23-10-2011..............25-7-2011.........Fleur & Sem.....960 gram & 885 gram
Augustus:
30 aug: SB- controle gyn
31 aug: Iet- intake kraamzorg
September
1 sept: Iet - controle gyn
2 sept: Erykah - controle gyn
5 sept: controle vk
6 sept: Rosanne - controle gyn
7 sept: Nienke - controle gyn
8 sept: finaly87 - zwangerschaps massage
8 sept: EHMVP - controle VK
9 sept: Rosanne - cardioloog
13 sept: Shasha - liggings echo (36 weken)
13 sept :tink - controle,groeiecho,zw vk
16 sept: Rosanne - controle gyn
19 sept: Evi1987 - Partneravond zwangerschapsgym
twirlgirl schreef:@ finaly: geniet dan van jr dagje vandaag! Lekker niets doen! Fijn dat je hulp hebt voor jayron!
@ Nienke: wanneer ga jij met verlof? En heb jij een gevoel of t een meisje of jongen is? En wanneer je bevalt?
EHMVP schreef:net gebeld voor de uitslag van de urine, er is niks gevonden, maar omdat er toch klachten zijn gaat het op de 24 uurs kweek en kan ik er morgen over terug bellen.
Denk niet dat ze dan alsnog wat vinden, wat het toch zou kunnen zijn ik weet het ook niet, als ik vannacht en morgenvroeg weer last heb gehad en er komt niks
uit de kweek is het dan raar als ik de VK bel? Heb nu helemaal nergens last van is eigenlijk voornamelijk 's nachts dat ik af en toe krampen krijg en 's ochtends!
heel raar!
Liefs Ellen