[INDENT]
Naam...............leeftijd..kindje...uitgerekend. ....Geslacht:
Mrij.....................24......1e........30/01........geheim
Schorpioentje87...24.......2e...... 31/01.........jongen!!
Krikra.................28.......1e.......02/02 .........verrassing
Kimster...............31......1e.......02/02 .........meisje!!
Aswas1983..........28......1e.......04/02..........geheim
Vaddie...............28.......1e.......05/02 .........meisje!!
Zonnebloempje...28.......1e......05/02.........verrassing
Miepie ...............34.......1e......06/02.........jongen!!
Susanna.............30.......2e................... ...verrassing! (ik denk een jongen)
Juup..................32.......3e......11/02.........jongen!!
Maantje.............21........1e.......13/02.........meisje!!
Daan................30.........2e......14/02.........verrassing! (ik denk een meisje)
Melu..................24.......2e.......22/02.........jongen!!
Bernadet............27.......1e.......21/02.........meisje!!
Sylverstertje........30.......2e......26/02.........jongen!In onze gedachten:
[SIZE=1]Liminous' wondertje ./. Priscillaqs' wondertje ./. Krika's tweede wondertje (van een tweeling)Afspraken: [/SIZE]
December
[SIZE=1]19/12 Daan groeiecho 32 weken en controle vk
19/12 Mrij (officieel) verlof
24/12 Schorpioentje verlof
[SIZE=1]25/12 Zonnebloempje [B]Verlof[/B]
(6 weken)26/12 Vaddie (officieel)
Verlof
28/12 Mrij liggingsecho vk
30/12 Aswas1983 liggingsecho vk
[/SIZE]
Januari
02/01 Daan controle vk
06/01 Miepie verlof (4 weken)
06/01 Aswas1983 verlof
09/01 Bernadet verlof
11/1 Susanna verlof
[SIZE=1]13/1 Maantje [/SIZE]
[B][SIZE=1]verlof[/SIZE][/B]
13/1 Daan verlof[/SIZE]
Ik geloof dat ik het meest recente lijstje heb gekopieerd, maar ben hier niet 100% zeker van............
Vandaag weer controle gehad en goedgekeurd. Bevallingsplan doorgesproken en zo goed als alles wat er in stond was akkoord. Alleen is er schijnbaar standaard protocol (?) dat je een oxitocyne spuit gezet krijgt na de bevalling om nabloedingen tegen te gaan. Moet daar nog eens even op gaan googlen, want het is dan toch een synthetisch iets, ben daar zelf niet zo kapot van. Verder mag manlief niet bij een eventuele ruggeprik zijn, hij moet dan even achter glas wachten. Was ik wat minder blij mee, maar ik ga er maar van uit dat ik die toch niet nodig heb. (alleen bij keizersnede)
Mijn bloeddruk was vandaag wel iets verhoogd, 137 over 87. Maar zou verder nog oké zijn.
Ik beklaagde me gister over manlief, dat ik me wat verwaarloosd voelde. Vanochtend zei hij uit zichzelf heel lief dat 'ie mij vandaag in de watten zou gaan leggen.... Nu is daar nog niet zo heel veel van terecht gekomen, maar de intentie is er in ieder geval. Weer helemaal lief mannetje dus 😉
Tot nu toe alleen maar druk druk druk geweest, auto weggebracht naar de garage om de remschijven te laten vervangen. Doorgereden voor gordijnen voor de kinderkamer (€95,- slik! Maar wel heel mooi.), terug om te eten douchen en even bij te slapen, door naar de VK, boodschappen en de auto weer ophalen. Nu dus lekker op de bank gecrasht en afwachtende tot het grote verwennen gaat beginnen. Haha. Helaas is manlief in de woonkamer voor de tv op de bank gecrasht en zit ik achter.
@Vaddie, wij spelen iedere avond ook een muziekdoosje af, zelfde idee er achter. Ben benieuwd of de kleine het ook gaat herkennen na de geboorte.
@Bernadet, best wel herkenbaar die emoties. Zullen inderdaad de hormonen zijn. Lekker laten gaan!
@Maantje, hier ook een bal. Ga hem misschien ook gebruiken bij de bevalling. Moet hem alleen nog oppompen, dus verder er nog niet op ontspannen/gezeten ofzo.
Wat betreft houdingen vond ik deze site wel fijn:
http://www.geboortehuys.nl/bevalling/houdingen.html
Er bestaan er overigens ook met een ring die je op de grond legt, zo kan de bal niet wegrollen. Maar die zijn meteen een stuk duurder, en ik denk dat die ook niet persé noodzakelijk zal zijn. Je kunt ook met je rug tegen de muur leunen en zo stabiel blijven zitten.
Het kaartje is idd erg leuk! Sommige cliënten van mij vroegen ook voor een geboortekaartje, maar ik wil hun mijn privégegevens niet geven die dus wel op ons kaartje komen te staan. Je hebt me hierdoor op een idee gebracht! Helemaal fijn dus!
@Susanna, heerlijk hè, zo aftellen. Zeker met de feestdagen tussendoor gaat het lekker snel.
[/INDENT]