maantje schreef:Lekker thuis slapen dus Daan!
Gezellig vrijdag Bubben met zn alle:P
@ Strippen: doen ze dat dan als je 1 cm ontsluiting heb maar nog geen 40 weken en dat het lichamelijk op zich nog goed gaat? Ik wil enerzijds ook wel, maar ben alleen geestelijk klaar met mijn zwangerschap, of nou ja eerder geestelijk toe aan het mama zijn!
Bij mij vroeg ze het trouwens niet. Ze deed inwendig onderzoek om te kijken hoe het ervoor stond en zei toen gelijk, 2 cm en ik he je gelijk even gestript...
Wist niet eens wat het was toen hahaha
Maantje, ben volgens de gyn 25 febr uitgerekend, dus dat ene dagje moet lukken toch...
Juup, wat een bedragen he. Volgens mij willen ze gewoon dat alle moeders stoppen met werken, want zo hoef je echt niet meer te werken voor het geld. Vrijwilligerswerk betaald beter...
hahaha susanna, nou alcohol drinkt ie hier al niet dat scheelt 😃 Volle tank zal wel handig zijn 😉
O ja, mijn man zei gisterenavond trouwens: Ga je vluchtkoffer eens inpakken, want heb het idee dat het niet zo heel lang meer ga duren. Moest wel lachen, want toen hij dat zei was ik helemaal niet zo opstandig of aan het zeuren ofzo, dus hij meende het echt haahha