@Vaddie, fijn om te horen dat Kira het zo goed doet! Lekker naar buiten geweest al, het was ook wel super weer afgelopen weekend. Nu tepelkloven... auwie! Sterkte ermee!
@Juup, tja het gezichtje... Dat wordt lastig inpakken ja. Ik neem aan dat als de rest goed verpakt zit, dat hooguit het neusje wat sterker afkoelt, maar dat ze dat wel prima moeten kunnen hebben.
@Kou, qua broekjes heb ik niet alleen maar gevoerde broekjes, maar ook gewone simpele. Iemand enig idee of dat voor binnenshuis in de winter te koud is? Ik heb eigenlijk klakkeloos aangenomen van niet, maar heb nu zo'n fijne hormoon-twijfel-aanval.
@Maantje, van die jas heb ik geloof ik over heen gelezen. Zou wel heel vervelend zijn ja. Mocht het echt nog nodig gaan zijn, bij bonprix hebben ze niet al te dure. Zijn ook wat minder leuk, en de kwaliteit is ook niet zo super goed, maar voor die korte tijd prima te doen. Heb zelf ook een van daar, maar dan ook nog 2e hands.
http://www.bonprix.nl/product/zwangerschapsjas-donkerbruin-920760/?style=3901101&sk=6&sk=6 Het is die van de link, mocht je die willen nemen, dan adviseer ik je sowieso een maat groter te pakken zodat je er nog een vest oid onder aan kunt. Die is namelijk niet heel erg warm. Ik kom er tot nu toe nog goed mee weg, maar met de eerste vrieskou nu gemerkt dat ik ws. iets extra's aan zal moeten gaan doen.
@Zonnebloempje, jij bent ook nog lekker aan het genieten of niet?
@Susanna, als we collectief gaan bub-ben wil ik de 1e overslaan, omdat schoonmoeder dan jarig is. Voor de rest maakt het mij helemaal niet uit. Dus prik maar 😉
Jij tot nu toe geen sokken aan??? Brrrr! En dat schaatsen lijkt me zo cute!
@Kimster, niet alleen kijken en lezen... ook typen hè 😉 Anders houd je ons wel erg in spanning.
Hier idd best vaak krampen, maar absoluut niet heftig of pijnlijk. Ook harde buiken en een gevoel alsof er een bowlingbal naar buiten wil. Maar behalve dat, gebeurt er helemaal niks...
Wat is er met jouw rug??? Dat klinkt niet fijn!
@Sylvestertje, op de fiets... dat is lang geleden hier! En nu durf ik daar al helemaal niet op met die sneeuw. Van mij mag je ook meedoen met de 37+ hoor. Thanks voor de tip van het scheren... het ging hier vanochtend ook tot bloedens er aan toe 😞
@Melu, dikke knuffel voor jou. Jouw laatste loodjes dus zwaar zo te horen.
@Bernadet, hoe oud is neefje? Lijkt me zwaar, maar wel leuk om te doen.
Helaas hier dus geen verder nieuws. Had net als vrijdag nog steeds 1cm ontsluiting. Opnieuw gestript, wat minder pijnlijk deze keer gelukkig. En helaas, het lijkt er weer op dat het niets doet. Jammer dus! Nu moet uk dan óf morgen gaan komen en ander moet 'ie van mij woensdag overslaan.
Wel gehoord dat oordopjes geen overbodige luxe zijn... Als je tussen de weeën door een slaapje wilt proberen te doen en je hebt dan een luidruchtige buurvrouw... Manlief was helemaal onder de indruk: ga jij ook zo doen? Hahaha. Geen idee!