Haha, ja, ik ben toch echt op 16 januari geboren, hihi.
Jaaaa, dat zeggen alle moeders over hun eigen kindje. Ik kom wel ff spieken op fb, maar geloof bnest dat ze prachtig is!
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Daan schreef:Goed lijstje!
Faith: hoe is het nu met Vinn?
Mrij: ben je al thuis met Emy, kben benieuwd naar je bevallingsverhaal
Sylvestertje: heel de tijd vocht verliezen? Is het geen vruchtwater?
.
Faithe schreef:Dames ik heb me toch een lekker menneke hier in de box liggen slapen!
Vinn is thuis!
De lampen en bv en bijvoeding waren godzijdank voldoende!!!
Gisteren heeft Vinn alleen bv gehad zo goed gaat het kolven.
De arts heeft gezegd dat Vinn nog een paar dagen geel zal zijn maar wel minder dan dat hij was maar dat we ons daar geen zorgen over hoefde te maken!
Ze had me wel het advies gegeven om Vinn toch te gaan aanleggen omdat hij zich toch meld voor de voedingen.
Vanmorgen had hij maar 20 cc gedronken en om 11 uur 75cc dus jeh even kijken wat we daarmee doen.
Proberen kan nooit kwaad!
Ze benadrukte wel dat we echt op tijd er bij waren!
Mrij schreef:
Hier alles goed, ons meisje doet het super, ze drinkt goed.. maar groeit helaas niet.. morgen gaat de kraamzorg nog 1 keer wegen en anders zal het misschien weer bijvoeden worden? Jammer.. ze doet het zo goed!
Susanna schreef:Schorpioentje, gefeliciteerd!!! Ben benieuwd naar je verhaal, je zult wel aardig gesloopt zijn na zo'n dag. En het grote genieten is dus begonnen, heerlijk 😊
Sylvestertje, klinkt niet fijn, zo'n lange dag en nog niet echt een stap verder komen. Houden ze de groei nu wel verder in gaten? Want om nou pas bij 38 weken weer te gaan kijken, lijkt mij erg laat. Dikke knuf iig!
Ik ga even een peuter op bed gooien die 'nee, niet slapen' roept en blaadjes van de plant opeet :-? (gelukkig kondigde ze het aan en kon ik alles eruit vissen). Vanavond met haar babyfoto's en babyfilmpjes gekeken van haarzelf als voorbereiding op, ze vond het wel leuk volgens mij.
O, ze wil ook nog wat zeggen: n nn bc n m nhjbhhfvffff ff ffddfdddsaaasassasa