Thnx over mijn site!
Wij hebben een lilac tint in de baby kamer, helemaal wit vind ik dan ook weer niks! Als het goed is komt mijn zus aankomend weekend kijken naar de baby kamer 😃
krikraOud lidBerichten: 1.042Lid sinds: 27 augustus 2010
Schorpioentje87 schreef:Jaa Sylvestertje ook een jongen! Wat leuk, ook een koningskoppel. Zelfde volgorde als hier;) hihi. Hoe oud is jou kleine meid??
maantje schreef:Vet goed! Scheelt toch wel! Fijn he!
Sylverstertje schreef:Mijn meid is 16 maanden nu. Ik was 10 weken zwanger toen ze een jaar werd, maar dat werd een miskraam. Daarna gelukkig gelijk weer zwanger, dus ze is nu 2 maandjes ouder dan we eerst dachten.
Eerst een meid en dan een jongen heet een keizerskoppel he. Een koningskoppel is eerst een jongen en dan een meid...
Hierna willen we het liefst nog 2 kids, dus ze blijven geen alleenstaand keizerskoppel (als alles natuurlijk lukt en we nog willen na 2 kids hihiih)
vaddie schreef:@Schorpioentje: leuk, een knul. Nu dus stoere broeken shoppen.
Vanmorgen weer een vuilniszak met babyspul gekregen van iemand. Weer allemaal beddengoed e.d. (vuilnis zak nummer 9 hihi) Heb straks dus flink wat uit te zoeken. hahahaha
vaddie schreef:@Sylvesterje: ik zeg juist bij iedereen ja. (bijna iedereen) Kleertje hebben we nog helemaal niks. Is nu allemaal ander textiel. 1 vuilniszak met slabbetjes, ook al veel hydrofiele luiers, denkentjes, lakentjes en babyhanddoeken enzo. Vind ik niet heel erg smaakgebonden. Kinderkamer hebben we overgenomen van vrienden maar is wel helemaal onze smaak. Kinderwagen ook. En veel speelgoed gehad. Heb het nog niet uitgezocht dus geen idee wat ik allemaal al heb. Eerst zorgen dat de meubels in de kinderkamer staan, dan de vuilniszakken uitzoeken. Vind het wel leuk. Kleertjes nog helemaal niks gehad dus die ga ik zeker nog wel kopen. Wil toch zeker weten dat ik wat in huis heb. Ga ook daar niet te veel van kopen want verwacht na de geboorte weer veel te krijgen. (echt onvoorstelbaar hoeveel mensen die kleine maatjes blijven bewaren)
@Melu: leuk, nog een jongen erbij.
Hier even nog thee drinken en dan lekker slapen. Zo stom, vanmorgen tot 9 uur geslapen, echt rustig aan gedaan vandaag en ben echt moe nu.
Mrij schreef:Faithe, jaa zeker, zag er erg mooi uit!! Mannetje haalt em dinsdag op!!:D
Aswas1983 schreef:@Faithe, jij was zo goed bezig met het bijhouden van hoeveel jongens vs meisjes. Dát turflijstje :-D
Faithe schreef:Nee hoor ik hou niets bij 😉
QUOTE]
Just kidding!
Aswas1983 schreef:Faithe schreef:Nee hoor ik hou niets bij 😉
QUOTE]
Just kidding!
I know :mrgreen:
zonnebloempje schreef:nou, dat schoppen gebeurd bij mij nog helemaal niet.nou ja, gebeurd waarschijnlijk wel maar ik voel niks. Placenta ligt voor, dus ja.... Gister wel weer het hartje mogen horen en de bloeddruk is goed. Geen problemen dus.. @sylvestertje.. Is het hartje makkelijk te vinden?@ krikra, geen pijn aan mijn schaambeen eigenlijk. Heb je er erg veel lastvan?