VickySOud lidBerichten: 4.764Lid sinds: 2 september 2009
Dat snap ik heel goed Nien, vooral als het meerdere malen "per ongeluk" gebeurt in je omgeving, gewoon niet eerlijk!!! Balen!!! af en toe heb jij wel recht op een ego/klaar bericht hoor! 😉
Faithe schreef:Rebecca ik werk deze maand 16 nachten. Ik krijg ook deze maand nog 100 uur verlof uitbetaald word dat dan ook berekend bij mijn laatste 3 maanden loon?
Ik denk dat we pas vanavond iets van Maal horen en hopelijk dat hun mooie dame geboren is 😃
Dan is Guppie aan de beurt en dan even niemand en dan GND 😃
Sunshine weten jullie nog niet wat jullie krijgen of is het een geheimpje?
Ik word gek van die smerige afscheiding ieuwwwwwwwww
slotje schreef:
ik moet een hobby zoeken denk ik, anders word ik gek van dat thuis zitten. Probleem is, ik vind weinig leuk om te doen...
Nien schreef:Linnie, patatje gaat er bij mij ook altijd in 😊 ! we hebben vandaag rode kool met appeltjes gehad, oeh dat heb ik echt al zo lang niet meer gegeten!! Vond het wel weer lekker!
Slotje, wat fijn dat alles oke was bij de vk, nu lekker rustig aan doen meissie!!
Hier zometeen weer gtst kijken.. haha vind het nu wel grappig worden.. Sjors die uit het niets onvruchtbaar is?! ben benieuwd
Maja schreef:Jeuj! Forum weer open.
Nien, van tempen snap ik ook nog niet veel.
Ben net zelf begonnen. Vandaag ongesteld geworden. Dus op naar de volgende ronde.
Ik ben wel heel benieuwd hoe het met Maal is nu? Zo ze dr beebje al in dr handen hebben?
Faithe schreef:Balen Maja maar waarom niet ovutesten gebruiken?
Maja schreef:Die ga ik deze ronde ook gebruiken. Maar wil alvast beginnen met tempen. Heb zo'n onregelmatige cyclus.
Faithe schreef:Heb ik ook gedaan.
Ik nam een cyclus van 28 dagen aan kon ik hem nooit missen en toen 10 dagen manlief besprongen hahahaha