En het helpt door niet te zeggen wanneer je eisprong is hahaha.
Manlief zei hier van jeh zal wel een moetje zijn he neuh hoor sjat dat is al voorbij :mrgreen:
FaitheOud lidBerichten: 5.269Lid sinds: 18 december 2011
Faithe schreef:
Oya lele ik voel me plots weer zo oya lele zing met me mee oya oye OYA LELE
Rebecca schreef:gewoon ovutesten doen, veel makkelijker ;)
Rebecca schreef:gewoon ovutesten doen, veel makkelijker ;)
slotje schreef:tempen mag niet in het oor he, als je gaat tempen! Moet in de poepert!
Nien schreef:Faithe, hahahaha :razz: jaaa die tijdstippen dat je moet plassen voor dat stickiee!! ik vergeet het gewoon.. en was toen begonnen op dag 12 ofzo.. tot dag 16.. en er kwam maar geen streep haha! toen gaf ik het op..
Slotje, vind in mijn poepert niet zo fijn 😞 haha lig helemaal dubbel hier!
Maja schreef:Heb jij dat ook gedaan?
En hoe snel was het toen bij jou raak?
Maja schreef:
Fijn GND, dat je niet zo vaak hoefde te plassen, maar wel genoeg blijven drinken, hoor. (ik drink geloof ik ook altijd te weinig... hoe pak jij dat aan om genoeg te drinken?)
slotje schreef:leuk he mo, om dat te horen!! Crisis! is het bij jullie vannacht ook zo tekeer gegaan? Halve nacht wakker gelegen! De mannen (vriend en katten) sliepen gewoon door, ik knalde bij de eerste 3 knallen mijn bed uit! Wist niet dat ik dat nog kan met deze buik! Dus toen maar gordijn open en kijken! Gaat weer een halve nacht rust!
OOOH nog even een te leuke grap. Bij ons staat de box al (beetje vroeg maar ons nieuwe tvmeubel komt van de week en de box meot precies tussen de muur en meubel, al weken nachtmerries dat ze een cm te krap plaatsen dus de box neergezet dan kunnen ze er niet omheen.)
Maar ja die box staat daar dus te staan op de laagste stand en mijn grote zitgymbal ligt erin. Maar gister wilde er een poes in. DUs ik zeg vriend blaas de ballonnen op want dat moet ik niet hoor!
Net denk ik wat hoor ik toch voor knallen, dus ik sprintje naar benenden. Heeft die dikke papzak ontdekt dat het een heel leuk spelletje is om met de nagels ballonnen lek te prikken! Die is toch neit goed!
linnie schreef:faithe hoe is het met jou en BEG BEN ? :D
Faithe schreef:Maar als jij 30 weken al vroeg vind 😛 bij ons staat de box sinds vorige week op 😃 Maar dat is omdat wij 2 eigenwijsjes hebben genaamd Rossi en Mugen 😉 [ATTACH=CONFIG]5719[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5720[/ATTACH] dus dat moeten we ze even afleren!!! De boxkleden zijn eruit en er ligt nu een deken in en soms springen ze er in als wij weg zijn en komen we thuis liggen ze onder de deken!!!
Dus we hebben gelukkig even de tijd om ze dat helemaal af te leren!!! Want ik wil echt niet dat ze me in de box gaan liggen of de knuffeltjes gaan pikken enz
Faithe schreef:Rond en gezond :oops: met de nadruk op ROND whahahahaha
Ik mag alleen niet meer van de kleine op mijn buik liggen 😞
Volgende week weer controle.
En hoe is het met jou?
linnie schreef:hoe voel jij je verder? lichaamlijk?
hier gaat het beter, nog wel snel moe( word al minder) maar voor de rest voel ik me toppie.
gaat stukken beter hier( je begrijpt wel wat ik bedoel)
linnie schreef:hoe voel jij je verder? lichaamlijk?
hier gaat het beter, nog wel snel moe( word al minder) maar voor de rest voel ik me toppie.
gaat stukken beter hier( je begrijpt wel wat ik bedoel)
linnie schreef:
o dat word weer shoppen!!! wat een hel!. wel balen zeg
Faithe schreef:Gelukkig en ik snap wat jij bedoel ;)
linnie schreef:https://zwangerworden.nu/showthread.php/7636-RESPECT-voor-de-medewerkers-van-zwangerworden.NU
dit is de goede link
just me schreef:Nou faithe laat dat 'je' maar weg haha. Ben van mezelf al een flinke dame en heb dan ook nog eens een flinke buik voor een zwangere vrouw van 27 weken. pfff...
Faithe schreef:Eerst komt nu Guppie, dan GND dan dacht ik Just me en dan euhm Slotje en euhm dan Lola of Elien en dan Sunshine en dan ikke en dan Mo (even wat ik denk van buiten want kan het lijstje niet vinden)