CaryOud lidBerichten: 655Lid sinds: 1 januari 2005
Miranda, wat fijn dat er meteen wat wordt gedaan, en dat je er met zo'n goed gevoel vandaan bent gekomen.
Liesl schreef:woaaaaaaaaaaaaw vivi, gefeliciteerd!!!!!!!
Ben zo blij voor je!!!!! dikke dikke dikke proficiat
Liesl schreef:en miranda
je bent waarschijnlijk nu wel de beste klusser van heel het kabouterbos ;)
vivi schreef:HUH Miesss!!! Wat erg?? Hoe kan dat nou? Wat is eigenlijk precies gebeurt dat heb ik volgens mij gemist??
x
Miranda schreef:Ohh das wel handig dat jij in een rolstoel gaat!!!
Kunnen we er een karretje achterhangen.. Dan hoeven we niks te sjouwen 😉
Hahaha als je dan een elektrische neemt hoef ik je ook niet te drukken :-D
miesss schreef:Vivi, dat afvegen komt mij ook bekend voor hoor! Niet zo erg als bij jou, maar heb echt de hele zwangerschap van Nadine wc-papier "gecheckt" 😉 En daarna moest ik het gewoon afleren om te kijken :-)
miesss schreef:vivi, nee niet eens een mk! Dus eigenlijk best wel erg dat ik dat deed!
Ja, je hebt een ticker! Tja die eerste 2 week krijg je zomaar cadeau!
Liesl schreef:hey iedereen
@vivi makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer er toch al van te genieten!! wat is de kans dat het twee keer mis gaat???
@lola niet overgeven, moet juist veel eten, om misselijkheid tegen te gaan, niet leuk, ben echt aan het verdikken!! mijn buik is ook zo opgeblazen op eind van de dag, 'smorgens is ie ok en 's avonds precies vijf maanden zwanger pffff..... bekijk het dag per dag, en vandaag tot nu toe aanvaardbaar....maar nu begint het weer wat toe te nemen de misselijkheid, maar we kijken uit naar echo donderdag en als ik daar een gezond beebje is, dan weet je waar je het voor doet :)