ik geef je nog ff wat extra lijm, je hebt er niks aan om eerder te testen(kan wel hoor met die van kruidvat) zelfs cb raadt het af om voor nod te testen(hooguit een dag ervoor) maar het liefst zeggen ze voor 99% zekerheid te hebben en niet de teleurstelling dat er op de laatste paar dagen nog wat mis gaat(en dat gebeurd vaak maar dan worden we niets vermoedend ongi) is het gewoon beter, die nagels ff wat verder af te bijten en wachten, wachten, wachten tot je NOD!!!!
succes weiffie.......
Sanniess schreef:SMELT! Meisje wat een mooie jurk! Heel gaaf.. ik wil ook zoiets.. alleen voor tijdens de ceremonie een dichte rug om ivm mijn tattoos beetje af te dekken, vind ik zelf prettiger denk ik. soort bolerootje van NEPbont..
@mutsie, haha die poncho!!
@Bloempje, jaaa its me hoor!! zwaai zwaai!! zullen we t bankje even naar binnen zetten?? wat een goed idee van mutsie, ik wist niet dat dat mocht.. hoe kan die ooievaar ons dan vinden??? of hebben die tegenwoordig ook al GPS??
nee hoor ji hebt je ei eerder gehad dan iK! ik had m dit weekend pas.. moet dus echt nog een kleine 2 weken wachten..
vraagje, ik heb zw testen van KV liggen (kunt ze maar alvast hebben!!!) maar ik kan hier nergens vinden dat je al voor je NOD kan testen.. bij de meste werkt de test toch al 4 dagen voor nod.. bij kv dus niet?