Ikke 24Oud lidBerichten: 3.246Lid sinds: 1 juni 2011
Oja en bloempje wat voor voospelling heb je voor mij? Ik weet niet of me ei al geweest is of nog moet komen.
Meisje schreef:Pinkie: Even eerst een oefenronde haha! Loopt anders dan verwacht. Volgende ronde gaan we rustig aan de slag!
Shiley schreef:pinkie, je haalt me bijna uit balans joh haha. nee ga echt nog niet testen. maar een licht streepje zou positief moeten zijn.
t ligt eraan welke cb je hebt. met indicator die is te doen vanaf een dag voor je nod of echt je nod en die andere die alleen zwanger/ niet zwanger zegt die kan echt pas na je nod dacht ik. heb eens ergens gelezen dat de test van t kv 25 mmol hcg nodig heeft en die van cb zonder indicator 50 mmol hcg
dus dat kan de reden zijn die ie negatief was.
heb je veel geklust deze ronde? en wist je wanneer je ei was?
heb je klachtjes?
haha ja wil nu alles weten want begin erg benieuwd te worden naar mijn test. al ben ik toch nogsteeds bang dat mn ongi eraan komt. zo veel klachten heb ik namelijk niet. maar ja, hoeft ook niet perse klachten te hebben dacht ik.
Shiley schreef:
pinkie, haha op dezelfde dagen geklust.
heb jij na je ei nog geklust? na je positieve ovu test?
en heb jij je eisprong ook gevoeld? ik denk dat die dus zondag avond/ zondag op maandag nacht is gesprongen omdat maandag de gevoelige buik over was.