Daantje79 schreef:Op het KDV draagt Ella ook Kruidvatluiers, maar ze heeft dan erg snel last van luieruitslag. Op vakantie hadden wij ook Spaanse luiers en daarmee hadden we hetzelfde probleem, volgende week dus maar voldoende luiers meenemen.
Hoe is het met jou Lunanoa? De plannen voor een brusje inmiddels al weer opgepakt?
Lief dat je het vraagt.
Hier redelijk. We zouden graag voor een brusje gaan. Heeeeeeeeel graag. Het is soms zo frusterend dat het niet mogelijk is.
Mijn vriend is al een tijd werkeloos omdat hij in een depressie is geraakt. Op het moment gaat het redelijk, soms een terugval maar door de psychische hulp gaat het best redelijk over het algemeen.
Hij is bezig met solliciteren.
Ik werk nu een paar maanden fulltime om alles rond te krijgen qua financieën. We gingen immers al een financieel rotjaar in ( Nog 6 maand WAAAAA ) + de werkeloosheid van mijn vriend werd dat wel heel erg.
Dus nee... De plannen voor een brusje wachten nog even, mijn hart zegt JAAAAAAAAAAA maar verstand zegt NEEEEEEEEE. Het is gewoon niet verstandig nu.
Hoe is het met jou? Je HCG helemaal weg? Nu november weer voor een brusje?
De rest niet bijgelezen, sorry. VEEL getypt, veel nieuwe meiden... Ik hou het niet meer bij.