MS10, alweer 13 weken, wat gaat t snel! Nog ff en dan weet je dat je een meisje krijgt 😉 Voel je je goed? 't Gaat snel he, een 2e zwangerschap!
Vicky, wat spannend, nog steeds geen ongi... wel gevoelige boobs dus. Hopelijk eind van de week een positieve test!
Oeehhh dan gaat het hier ook wel weer kriebelen hoor, voor een 3e. Ik wil ook!!
Puk, lekker inderdaad, meivakantie, vroeg vrij dus. 't Was hier heerlijk weer vanmiddag! Alweer druk aan het klussen, zie dat je weer richting je ei gaat?
Respect Maymar, als ik die foto's zie.... ik besef me des te meer hoe dankbaar ik moet zijn dat wij dat niet nodig gehad hebben. Ik gun jullie zo een klein wondertje, mijn duimen gaan overuren draaien voor je!
Hele uitdaging dus op je werk, ook wel weer leuk toch?!
Prinses, E. heeft genoten van het zwemmen zag ik op FB, leuk he hoe die kleintjes genieten!
Fijn Mrij, dat E. weer het klokje rond uitgevonden heeft... De nacht is toch om te slapen 😉
Limi, over de 20 weken alweer, wat ga je snel!! Fijn dat alles goed gaat!
Hier een ziek meisje, hangt de hele dag al rond de 40 graden koorts. Verder meestal wel vrolijk, behalve met eten. Heb het idee dat ze pijn heeft met slikken... haar flesje gaat wel goed, maar eten echt niet. Ze spuugt na een paar happen alles er weer uit. Straks met een zetpilletje naar bed en morgen maar even aankijken, als ze dan weer rond de 40 graden koorts zit bel ik naar de huisarts, dat zou dan al de 3e dag zijn... Sneu hoor, zo'n ziek kleintje!