Ahh Joli, gefeliciteerd!! Wat leuk zeg. Op naar een mooie echo!!
Luun, leuk dat je er weer bent! Heb het verhaal ook meegekregen, heel erg voor jullie!
Haha ik herken het helemaal, zo'n druk meisje. Emy was ook enorm druk, vooral met haar armpjes/handjes. Nu is ze nog steeds heel druk met haar armpjes/handjes, die zwaaien constant heen en weer. Dus het is vast een voorbode 😉
Prinses, wat mooi dat jullie die dag even stil willen staan bij je schoonmoeder. Vrienden van ons zijn vorig jaar getrouwd, toen zijn moeder 2 weken voor de bruiloft overleed, ze hebben het wel door laten gaan, maar 's avonds geen uitbundig feest gehouden. Doe waar jullie je goed bij voelen, je hoeft je niet schuldig te voelen als je geniet van de dag, ik weet zeker dat je schoonmoeder dat ook niet had gewild. Ik hoop dat het ondanks alles een geweldige dag mag worden, met een lach en een traan!
Anne, wow zaterdag al trouwen? Heeeel veel plezier, geniet van de mooie dag en vooral van elkaar.
Ben heel benieuwd naar je jurk!!
Ms, ahh dan mogen wij het ook wel weten toch? 😉
Fijn dat je een gezellige verjaardag hebt gehad, veel plezier vanavond met de bbq!! Lekker ook volgende week naar Texel, hopelijk wordt het weer dan beter dan wat voorspeld wordt aan het einde van deze week..!
Maymar, jeetje wat een verhaal zeg, haha dat is toch ook wat. Wel zonde zeg, maar gelukkig hebben jullie de gegevens van de man nog los kunnen krijgen.
Heel veel succes en sterkte met het IVF traject, ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat daar een heel mooi wondertje van jullie uit voort komt!!
Zo, volgens mij ben ik weer bij..
Hier alles goed, lekker druk met ons huisje opnieuw inrichten, school, genieten van E. en van het mooie weer natuurlijk!