Hey dames,
Ben ik weer even!
Ben beetje forum moe, sorry! Maar gelukkig dat de meeste ook op FB zitten... Daar zit ik toch wat meer op via mobiel enzo.
@ Sunlover, wat een leuke vakantie foto's! Balen dat Daan zo ziekjes is, en dat je niet weet wat het is 😞
Heb mijn beschikbaarheid toch al ingevuld ??!!???
Hier vooral drukk druk, vriendlief heeft vorige week zijn pols gebroken. Die zit dus in het gips. En kan dus niks, nogg een luier verschonen of Ties oppakken of naar bed brengen..Gelukkig is Fenna redelijk zelfstandig en kan hij haar wel helpen met als ze op potje moet of als ik haar in pyjama heb naar bed brengen..
Dus het huishouden, eten koken etc etc komt nu ook even allemaal op mij neer..
En met mij is het ook even klungelen, vanmorgen naar HA geweest. En ik heb vermoedelijk carpaal tunnelsyndroom, aan beide polsen.
Heb al lange tijd hier last van, maar kwam en ging. Maar nu echt extreem en voel ik het 24/7
Dus ik moet over 2 weken naar het Zh en krijg ik een echo, als het dat is dan waarschijnlijk een operatie, nouja operatie, dan maken ze een sneetje in je pols en maken ze je ader wijder.
Maar omdat ik het aan beide kanten heb, ben ik er dus 2x zoet mee.. Want tegelijk laten doen is geen optie 😉
Enige "positieve" eraan, kan vriendlief de schade inhalen hahahahaha
Mar22Oud lidBerichten: 3.472Lid sinds: 28 oktober 2008