steesOud lidBerichten: 939Lid sinds: 6 september 2011
Mii,ja dat is echt heel fijn dat dat bestaat! ja wij hadden het liever ook anders gezien maar ben zo blij dat onze schatten van meiden nu lekker boven liggen te slapen!
BQ1986 schreef:@ Stees, eigenlijk best een raar iets heh... dat je echt alleen kans hebt op de dagen dat je je ei hebt... bedoel normaal gesproken hebben 'wij' al een paar dagen voor onze ei seks en is de kans groter of zie ik dat verkeerd? Kunnen ze daar niet iets op verzinnen? Aangezien jouw cyclus zo gelijk is? Dat je ook 2 dagen voor je ei mag komen :D
Margreet86 schreef:Stees, mag ik vragen hoeveel rondes je de vorige keren bezig was? En je zegt dat wij meer kans hebben maar is het zaad bij jou niet altijd in optimale staat?
BQ1986 schreef:@ Stees, meer dagen heb jij ook niet nodig joh! Je bent zelf gewoon een super woman :D
.: Mii :. schreef:Lady9: Welkom hier !
Pff moelijke vraag hoor! Ik begrijp je helemaal kwa kinderwens
Als je nu wilt beginnen moet je denk ik toch gaan bedenken hoe en wat...
Bedoel, zijn jullie bezig met samen woon plannen, hebben jullie een huisje op het zicht?
Willen jullie voor het kindje er is wel een huisje.. al dat soort vragen.
Mijn vriend en ik hebben er wel voor gekozen om te beginnen als we een huisje samen hadden.
Want stel ik zou zwanger zijn geweest en nog thuis hebben gewoond, dan had ik met de baby bij mijn moeder gewoond.
Ik stelde mijzelf de vraag, wil ik dat wel? Het is wel mijn vriend en mijn kindje en we hebben dan niet een plekje voor ons drieeen.
Zo kan ik nog wel even door gaan hihi..
Maar als je vragen hebt stel ze gerust!
Lady9 schreef:hey bedankt voor het snelle antwoord!
wij willen inderdaad ook lekker met z'n tweeen wonen voordat het kindje er is en zeker als er een kindje komt..
we hadden bijna een huisje maar helaas ging dat op het laatste moment niet door, zo een enorme teleurstelling..
we willen zo graag samenwonen, maar dat is nog erg moeilijk te vinden een huis..
we kunnen nog geen huis kopen ivm mijn studenten salaris..
ik kan alleen zo moeilijk wachten omdat we het al zo lang willen en het er zeker iedere dag over hebben en ik er in mijn hoofd constant mee bezig ben.
eigenlijk hoop ik gewoon dat ik zwanger raak, en we ergens in die 9 maanden een huisje krijgen..dat is natuurlijk niet de meest ideale situatie, dat weet ik.
BQ1986 schreef:Is het niet zo dat je urgentie krijgt als je zwanger bent?
leeske schreef:och, hoor mij een innesteling, dat kan natuurlijk niet!!!! ik bedoel gewoon een .....uuuh weet het niet. haha
leeske schreef:ik zou testen en idd ff bij de HA langs