Lady9 schreef:Hallo allemaal:-D
ben even bezig geweest alles te lezen, wat typt iedereen veel!
@leeske; wat spanend voor je ! wanneer ga je testen, en wat een leuk idee dat boekje van nijntje!
@stees; hoevaak ben je geinsemineerd bij je andere 2 meiden tot je zwanger was (of is dat altijd in 1 keer raak? 🤓 sorry voor de vraag maar heb er geen verstand van!)
ook spannend voor jou, wanneer mag jij nu testen?
Met mij hier gaat het goed! al 2 huiseigenaren benadert, en waarschijnlijk hebben we iets maar daar moet eerst asbest worden verwijderd en daarna mogen we het misschien! dus dat zou geweldig zijn!
ik ben de 27ste ongi geweest en dan zou mijn eisprong de 13de moeten zijn, ben k dn nu al echt vruchtbaar? of 2 dagen voor de eisprong??
ik was zwanger van 1e dochter 3e raak en 2e dochter 4e keer raak maar 3e poging wist ik niet zeker of ik nou moest bellen voor inseminatie vanwege beetje onduidelijke positieve ovu test was iets lichter dan de controle streep maar hun zeiden ja kom maar maar was dus toen eigelijk vals allarm achteraf dus, eigelijk dus ook binnen 3 pogingen zwanger.
ben nu wel heel benieuwd nu met andere methode met cupje betere resultaten hebben ze daarmee en dacht net dat cupje kwijt was kan eigelijk niet haha want zit met touwtje vast maar zat zo diep hihi en nu maar afwachten !