Puk1985Oud lidBerichten: 4.589Lid sinds: 21 september 2010
Wat een wending ineens Greetje. Herken je dit van je vorige zwangerschap?
BQ1986 schreef:@ Leeske, hoop zo voor jou dat je die mooie kinderwagen gewoon kan ophalen volgende week 😊
@ Puk, komt je eitje er dan toch aan... of is die al geweest? hmmm DRAMA!
@ Stees, goed om te horen dat je weer tot het randje bent gevuld.. Ik zeg.... zwemmen maar 😃
@ Cassie, hahaha ja slim heh! Pff wordt met de dag erger maar goed.. dan denk ik komt goed komt goed 😉
@ Mii vervelend meis. Hebben ze je geleerd hoe je het beste kan opstaan als je gelegen hebt etc dat scheelt al een hoop..
@ Suus, wil je mij dan ook maar op het wachtbankje zetten? 'zegt ze vol goede moed' hahaha hoop manlief zo ver te krijgen om iig na mijn volgende pilstrip te stoppen, om mijn cyclus op gang te brengen. Of mag het nog niet als je nog niet 'officieel' bezig bent? 😃
Saai heh zo die 1e week van een nieuwe cylcus.... ga je weer aan de ovu?
Owja leeske, Cassie kwam met een super idee... ik vergeet in week 2 en 3, één pilletje en het probleem van de 2 dagen is opgelost 😉 hahaha
Fijn dat jullie hebben meegedacht dames :)
suusb schreef:@mii: wat vervelend zeg! ben je ook verkouden ofzo?
suusb schreef:@mii: merk je al iets van je eisprong?
suusb schreef:@leeske: das een goede vraag. Ligt er denk ik aan wanneer je bent gaan slapen en hoeveel je gedronken hebt de avond ervoor. Als je om 12 uur gaat slapen en heb de hele avond water gedronken dan is 4 uur denk ik nog wat te vroeg.
suusb schreef:mdtje inderdaad al heel lang niet gezien. Lady86 was er volgens mij gisteren of eergisteren nog.
suusb schreef:@baby: even goed nadenken uhm... misschien zo iets van: als je thuis komt, direct naar boven, er wacht een verrassing op je? pff ik vind dat zo moeilijk. Ik ga er nog ff over nadenken.
lady86 schreef:@ Leo: nou als jullie tovenaarsvriend (wat klinkt dat toch grappig) zegt dat alles goed is, dan zou ik hem vertrouwen! Hij heeft er immers meer gevoel van dan artsen.. (hij wist het zelfs als eerste haha)