suusb schreef:Meiden wat is het stil vanavond.... is iedereen uitgekletst?? Heeft er iemand binnenkort zijn NOD?
Hoi hoi, ja heerlijk rustig, afgelopen dagen was niet bij-te-houden haha. Ik heb deze week mijn NOD. Ik zit vandaag op dag 31 en mijn cyclus is meestal tussen de 30 en de 36 dagen. Ik wilde deze maand eigenlijk overslaan, omdat de bevalling anders rond mijn belangrijkste tentamens zit, maar wij hebben het op alle 'gevaarlijke' dagen gedaan, onbewust hoor!! Maar vandaag stond ik op en ik heb nog een test thuis liggen, ik dacht "zal ik testen?" ik heb niet getest. Later ben ik naar de stad gegaan en heb ik drie pakken libresse gekocht (was aanbieding haha) maar hopelijk heb ik ze niet nodig. Ik ben zoooo vreemd...aan de ene kant wilik deze maand niet zwanger worden, maar aan de andere kant vind ik het ook jammer als ik toch niet zwanger blijk te zijn. Ik wacht tot zondag de 23ste, als ik dan niet ongi ben, dan ga ik testen. Dit was het avondjournaal 😛
@leo, hoe gaat het? Begin je het al te beseffen? Die tovenaarvriend van je...kun je hem niet vertellen om op dit forum te komen kan hij voor ons voorspellen 😛