suusbOud lidBerichten: 4.148Lid sinds: 7 augustus 2011
@margreet: nee het ligt niet aan jou man. Volgens mij lopen er meer van die types rond op deze aardbol...
Margreet86 schreef:Mii ik hoop echt dat het je ei was en jij zorgt voor een positieve (lees: zwangere) vibe op het forum
Margreet86 schreef:Mii ik hoop echt dat het je ei was en jij zorgt voor een positieve (lees: zwangere) vibe op het forum
Margreet86 schreef:Mii, met lees bedoelde ik dat je het woord ervoor, positieve dus, moet intepreteren als zwangere. Snappie?
Faye schreef:Oh ja, wij willen het niet weten. Al ben ik iemand die van zekerheid houd dus misschien denk ik er tegen die tijd anders over, maar vooralsnog niet.
Met vertellen hoop ik echt te kunnen wachten tot 12 weken, ik weet dat je 'tegenwoordig' het al met 8 weken mag vertellen als je het hartje gehoord hebt, maar ik wil graag het zekere voor het onzekere nemen. Maar als het deze ronde raak is, denk ik toch dat we het met kerst vertellen hoor!
Op de kerstkaart: from under the christmastree, hugs and kisses van ons drie... 😉 of zoiets..
Faye schreef:thanx mii moet 'm nog wel even 'fine-tunen' denk ik zo...
Zie trouwens dat je gelijk met mij opgaat, spannend!
.: Mii :. schreef:Ja leuk! Alleen zoals eerder gezegd ben ik niet zeker van de datum 29e. Ik weet niet of dat precies de eerste dag van mijn laatste menstruatie was. Dus wel wat onzeker.... Hoop dat ik goed zit!!
Faye schreef:Hoezo, je weet niet zeker of je de 29e ongi geworden bent??? Dat snap ik niet helemaal. Zou je trouwens adviseren om een dagboekje bij te houden, dan kan je je cyclus beter in de gaten houden en dus je ei!
Faye schreef:maar zoals jullie zien heb ik vandaag m'n ei, dus ik ga naar boven en hard werken aan onze kersttekst ;-)
leeske schreef:HO HO HO, lekkerrrrrr klussen! haha