cassie247Oud lidBerichten: 1.333Lid sinds: 8 juni 2009
@ Moi hopelijk is je kleine meid morgen weer de oude! zo niet zal het dagje thuis haar wel goed doen, beterschap voor haar!
.: Mii :. schreef:Hallo Allemaal!
Ik ben net nieuw hier... Het lijkt me leuk te kletsen met anderen die zwanger willen worden/ zwanger zijn en alles wat daarbij hoort...
Kan iemand mij een beetje wegwijs maken hier?
Studentje schreef:Van harte welkom!! Gezellig dat je er bent. We hebben een lijstje waarop je kunt aangeven hoe oud je bent, hoelang je al bezig bent met zwanger worden, wanneer je NOD (=niet ongesteldheid dag, dag waarop je eigenlijk ongesteld hoort te worden, maar het niet wordt doordat je zwanger bent *lekker ingewikkeld*) dat lijstje vind je als je een paar pagina's teruggaat (ik kan het nu niet voor je kopieren, want ik zit op mijn iPad, en dat lukt niet). Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen. En als je nog vragen hebt, de dames zijn heeeeeeeel lief en beantwoorden alle vragen 😃
Zou je iets over jezelf kunnen vertellen?
suusb schreef:@mii: welkom hier! gezellig meekletsen! Heel veel succes met zwanger worden!!! Ben je al lang gestopt met de pil of ook pas net?
@moi: hoe was het bij de verloskundige?? en heb je het nog verteld op je werk of toch maar gewacht?
@lady: balen dat het niets is geworden deze ronde maar je cyclus wordt steeds beter!!! en inderdaad, die zaadjes moeten wat beter hun best doen.
@iedereen: nou mijn ongi is alweer over. heeft wel geteld weer 3 dagen geduurd, net als de vorige keer. Hopelijk gaat het deze maand beter en ga ik spoedig mijn ei vinden. Ben nu al aan het aftellen tot over 10 dagen ofzo want dan begin ik met ovutesten. Manlief zit al in de starthouding haha!!
suusb schreef:@mii: ik denk niet dat het nu al bevrucht is, dat zou wel erg snel zijn. Omdat je net gestopt bent met de pil kan je lichaam nog erg vreemde dingen met je doen. Ik kan daar over meepraten. Ik werd keurig na 29 dagen weer ongesteld toen ik gestopt was met de pil. Daarna duurde het 63 dagen. Ik heb toen wel heel duidelijk mijn eisprong gevoeld. Ik had de hele dag pijn, onverwachte bewegingen waren niet fijn en opstaan en zitten was ook niet prettig. Mijn afscheiding was ook veel meer en dunner de week voor de eisprong, misschien herken je dat ook wel. Ik zou zeggen, mocht dit je eisprong zijn.... ik zou nog maar snel gaan klussen...
suusb schreef:@mii: hup het forum af jij! er is werk aan de winkel :geek: