lovesivoOud lidBerichten: 2.580Lid sinds: 7 september 2009
en Yvon...over 12 dgn al uitgerekend!!!! WOW!!!! 😃
lovesivo schreef:Ohw, enneh...heeft 1 van jullie een borstkolf waar ze niks meer mee doet?
En welke is een goeie...
Heb wel beetje marktplaats gekeken, maar wil graag weten waar ik naar moet kijken/wat is prettig/etc
Marlinda/Tara???? Help!
Lunanoa schreef:Wiehoeeeeeeeeeehw gaaf!
Ik ga ook zo'n plankje voor achter m'n Bugaboo kopen, dan met zo'n seat erop.. Ken je ze? 😛 Zo leuk!
Voor de rest hebben we alles al denk ik. Wil alleen heel graag een schommelstoel, zo'n electrische & een nieuwe buikdrager. Heb wel een minimonkey draagzak nog.
Mamavandj schreef:Yvon spannend!!!!
Free ik wist helemaal niet dat je op het laatste moment nog kon kiezen kwa voeding. ik moest bij me controles steeds al doorgeven dat ik flesvoeding ging geven. Achteraf heb ik wel spijt dat ik het niet geprobeert heb bv, maar misschien was a dan nog jaloerser geworden op de band die ik met babydais had.
Lun??? deed jij ook fietsen met je draagzak??? ik hoorde dat vandaag avn iemand die dat straks wil doen met haar baby maar is dat niet gevaarlijk??
Ik zit echt met dais in me maag ze moet bloed laten prikken omdat ze zo klein is. ze heeft geen concentratie daarom eet ze bijna niets ja wanneer het haar uitkomt. slapen doet mevr niet alleen maar rennen springen..... ik vrees echt dat ze net als a adhd heeft alleen hoe ga ik daar nu al mee om?? Zelfs het cb heeft geen antwoorden voor me
Lunanoa schreef:Je kunt hem wel alleen buik op buik dragen zie ik. Niet met de rug tegen mama's buik zegmaar. Of is dat juist zo slecht ? :p