Hier opeens een stap gemaakt...
Ik ben al ruim 2,5 week ontzettend aan het hoesten, t wordt maar niet beter, nu ook verkouden erbij, echt zwaar irritant. Jw vond dat ik nu maar eens naar de ha moest, zodat ik een kuurtje kon krijgen.
Afspraak gemaakt voor gisteren, stelt Jw donderdagavond opeens voor om dan maar gelijk het niet zwanger worden aan te kaarten. Daar had ik dus nog helemaal niet aan gedacht om dat dan meteen maar te combineren met het hoesten. Dat hij dat nou moest verzinnen haha. Jw had de afspraak voor mij gemaakt, omdat ik geen tijd had om te bellen als dat kon en hij zij dat ik eigen ha geen plek had, maar de ha in opleiding wel en dat dat een vrouw zou zijn, dus dat kwam mooi uit.
Ik erover nagedacht, besloten het dan idd ter sprake te brengen en toen zat ik in die wachtkamer, ben ik aan de beurt, bleek het dus toch een man te zijn en hij heette Abdoelah of zoiets. Dus ik dacht, 'heb ik dat', maar wilde het nu eigenlijk wel doorzetten, want ik ken mezelf, dan ga ik het straks uitstellen als ronde 14 voorbij is, omdat ik er dus toch wel tegenop zie om die stap te nemen.
Dus eerst de hoest besproken, kreeg gelijk recept voor een kuurtje, want mn longen klonken niet schoon. Toen over dat andere begonnen en ja hoor, waar ik al bang voor was, kreeg ik er natuurlijk de tranen van.....juist ook daarom wilde ik liever een vrouw, maar goed, eigen ha is ook een man. Moest ie ook even kijken voor een ander kuurtje, want stel dat ik nu wel net zwanger ben. Heb nu dus iets dat geen kwaad kan, mocht het gelukt zijn.
Hij moest de doorverwijzing met de 'echte' ha bespreken, mocht hij niet zelf over beslissen, dus ik zou teruggebeld worden. Dat gebeurde een paar uur later. Doorverwijzing bleek geen probleem en krijg eerst een formulier voor bloedonderzoek. Als ronde 14 dus niet gelukt is, kan ik direkt door richting bloedprikken voor de eerste stap. Scheelt weer tijd:) Ben wel blij dat ik het meteen aangekaard heb. Soms heeft die vent van me nog wel eens goede ideeen:)
@mama: denk dat ik haar ook niet naar papa gebracht zou hebben, als ik niks zou horen, maar toch raar van hem hoor.
@free, gefeli met de 6,5 jaar!