dani schreef:Tnx lieve meiden voor jullie openhartigheid. Om eerlijk te zijn dacht ik dat libido juist omhoog ging bij zwangeren en voelde ik me dus heel stom en nogal "schuldig" naar manlief...
Nic: hm... Hoop dat je temp meer duidelijkheid geeft. Op welke dag zit je nu?
Plusje: lieverd hoe is t met jou??? Wanneer is jouw nod?
Ik zit op dag 17 vandaag. Dacht normaal mijn ei ook op deze dag te hebben. Afgelopen maand was mijn cyclus 2 dagen langer en was waarschijnlijk mijn ei op dag 20. Kan dus allemaal nog komen maar dat houdt in dat ik waarschijnlijk weer een langere cyclus heb of geen eisprong misschien. En mijn lf is dus vrij kort. Dat schijnt ook een probleem te kunnen zijn voor t goed innestelen.
Gelukkig vandaag ff met een vriendin gepraat die ook al een jaar bezig is. Als ik weer even met haar gepraat heb dan voel ik me een stuk beter. Weer met beide beentjes op de grond en nieuwe moed!
Verder net een enorme jankbui alleen omdat ik bij mijn mannetje wou liggen en hij er geen zin in had. Dus echt om helemaal niets. Zo hoog zat het blijkbaar. Daarna er heerlijk samen om gelachen en besloten datum geen emo zeurkous te worden. Past niet bij mijn normale stoere meidengedrag haha.
Dus hernieuwde moed en anders maar niet deze ronde! Zijn ook genoeg voordelen. Dan kan ik verder met belly attack na mijn vakantie. Met een gerust hart de actieve personeelsafdeling in. En innovatiever weekende weg met collega's en dus flink feesten en ons beide verjaardagen vieren met een drankje erbij. Ook allemaal niet verkeerd natuurlijk. Maar op zijn eerlijkst; het liefst hoop ik dat ik gewoon zwanger ben deze ronde...