plusje schreef:Jones, heel veel moed!!! Ik hoop dat ze vanavond bellen en dat je uit die onzekerheid bent!!
Mijn ventje vertrekt vanavond weer naar z'n mama tot donderdag. Heb wel een beetje schrik dat ik misschien de miskraam krijg terwijl ik hier alleen thuis ben, maar ik kan mijn vriendinnen of familie wel bellen, die wonen dichtbij. Ben zeer moe en heel veel last van haaruitval. Wel geen misselijkheid.
Dikke knuffels aan iedereen!
Nic, lekker blijven hoor. Heb je al veel kwaaltjes?
Haaruitval?! Is dat een symptoom of de tijd van t jaar? Heb daar namelijk ook behoorlijk last van. Maar heb dat altijd 2x per jaar.
Verder weinig klachten. Wel moe en veel plassen. Denk aan blaasontsteking. Misschien morgen even laten testen ofzo. Heb dinsdag wel in zee gelegen plus nu extra kans. Wil geen risico lopen.
Vanmiddag ineens paniekaanval omdat ik bang was dat t niet goed gaat. Komt ook door weinige klachten. Heb maar een test gedaan om te vergelijken. Gelukkig is hij donkerder geworden dus dat was wel een geruststelling. Gaat vast nog vaak gebeuren...
Plusje wat vervelend dat hij er niet is. En ook echt een driedubbel naar gebeuren. Je hebt al zoveel te verwerken gehad. Vind t echt knap hoe je er mee omgaat lieverd!
Xx