hier jullie nieuwe topic
heel veel kletsplezier
gr jorina
dit is de link naar het oude topic
https://zwangerworden.nu/showthread.php/5399-1983-deel-2/page300
jorinaOud lidBerichten: 4.978Lid sinds: 27 mei 2009
Faye schreef:Ik snap wel dat het dubbel is, want enerzijds hoop je toch dat het met clomid mag lukken, en ís het ook gelukt! Maar aan de andere kant kan en wil je niet langer meer wachten... Tja, weer heel zweverig, maaruh volg je gevoel.. echt!
Over mijn klachten??? Wel 100! Echt waar! Nog niet eerder gehad (maar het waren ook maar 4 rondes hiervoor) Ik heb het al eens gezegd, maar mn gevoel zegt: het zit wel goed, mn hoofd zegt: weet je dat wel zeker? en mn angst zegt: doe toch niet zo dom! Je praat jezelf maar wat aan.
Samenvatting klachten: Buikkrampen (anders dan ongi), koude rillingen (heb 't altijd errug warm!), pijnlijke borsten (niet tepels soort van groeipijn), pijn bij vrijen (onder mn navel), hoofdpijn (komt en gaat), zure oprispingen, scheten (lekker hè?!), janken, prikkende ogen oh ja en zaterdag het gevoel alsof iemand het leuk vond om te schoppen tegen mn schaambot, voelde bont en blauw (was niet zo!) etc... kortom: heb er genoeg..
Voel het allemaal echt, alleen ben zo bang dat ik het me verbeeld of aangepraat heb, soort van schijnzwanger ofzo. Soms lees ik over andere meiden en dan denk ik: ja, je zit jezelf gewoon zwanger te práten... pff... erg vermoeiend allemaal.
Misselijk, overgeven, rare luchtjes ruiken etc. heb ik allemaal geen last van.
Nirak schreef:
@Tina: Het doel is: voor het einde van het jaar allemaal door naar het 1983 deel in zwanger zijn!
Dus we gaan met z'n allen voor elkaar duimen!
Naïma schreef:@ Faye, goed zo. 😉
Zo ik laat hier ook maar een dosis eitjes achter, want ik heb ze voorlopig toch niet nodig. Hopelijk helpt het.
Boraya schreef:Zitten er een paar goede bij?? Dan zal ik er een paar opvangen. Ga alweer hard richting eisprong. Kan het zeer goed merken aan mn hormonen.
Vandaag toch nog een positief berichtje uit het ziekenhuis. Mn knie ligt gelukkig niet aan puin, dus geen meniscus operatie. Wel is de buitenband van mijn linkerknie flink overbelast en zal daarvoor naar de fysio moeten. Das in ieder geval beter dan een operatie.
@Faye, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Je hebt nu wel 2 uitersten qua aantal dagen waar je jezelf beter aan vast kunt houden. Dus nu standaard 29-35 dagen aanhouden.
Is beter voor je gemoedsrust;)
Tina schreef:
Boraya, succes dan de komende dagen! En wat fijn dat je niet geopereerd hoeft te worden! Wat is er dan gebeurd met je knie?