Mogguh meiden.
Sorry, ik was gisteren te brak om 's avonds nog te reageren op het forum.
Hard gewerkt, en veel voorbereidingen gedaan voor de Sint , die vandaag op mijn werk langskomt.
De mannen op mijn werk hebben zoveel spanning bij zich door Sinterklaas, dat we ervoor gekozen om het scherpste randje eraf te halen, door de cadeautjes wat eerder te geven dan 6 december.
Spanning staat gelijk aan onrust en agressie, dus het was even aanpoten.
Dus het word vandaag weer een drukke maar ongetwijfeld gezellige dag. (en dat meen ik, we houden het gezellig!)
@ Ilana:
@
Iedereen: Hebben jullie het met je partner er wel eens over gehad "hoe ver ga je?" om zwanger te willen raken?
Daar hebben we het niet echt over gehad. We verwachten nog steeds dat het ons gaat lukken
Een kennis op mijn werk gaat binnenkort haar 3e adoptiekindje ophalen in China.
Daar heb ik heel heel veel respect voor. Ik denk wel dat je om van zelf kindjes krijgen naar adoptie te gaan, je al aardig wat stappen verder moet zijn dan J en ik nu zijn.
@
Iedereen: Wanneer gaan jullie het huis in kerstsferen brengen?
Ik vind het altijd supergezellig om de lichtjes weer in huis te halen. Meestal doe ik dat op mijn eerste vrije dag na sinterklaas.
J heeft boven op zolder een opgetuigde nepboom staan, die hij voor hij mij kende gewoon elk jaar van zolder naar woonkamer en terug zette.
Ik vind dat niet leuk, dus sinds ik er ben word er steeds iets meer gedaan. Dit jaar wil ik hem zelfs helemaal aftuigen en opnieuw optuigen.
(dat gaat hier altijd in fases... eerst aangeven dat ik het niet zo gezellig vind, een al opgetuigde boom. Het jaar erna wat ballen erbij hangen, en dit jaar dus even alles eraf en op een andere manier ophangen)
@
Iedereen: Doen jullie aan sinterklaas en/of kerst?
Meestal werk ik met kerst, en sinterklaas doen we niet aan omdat we een beetje oorlog hebben met het enige gezin met kinderen in de familie.
Dit jaar hebben J en ik kerst samen. We maken het romantisch!
Ik maak meestal beiden wel mee op mijn werk, en ik vind het ook gezellig!
@
Iedereen: Hebben jullie hyves/facebook?Ik heb wel een facebook account. Heb mijn hyves recentelijk opgeheven, omdat ik merkte dat ik er niet zo veel mee doe.
Bovendien ben ik door mijn gamer periode bevriend met mensen over de hele wereld, dus dan schiet hyves niet op.
@ Faye: reactie van ziekenhuis... knip... plak...
Beste Mevr H...., Voor start van de volgende behandeling eerst een uitgangsecho. Graag mailen op de 1e dag van de volgende menses. Dan pas kunnen we zeggen of de cyste er nog is of niet, nu kunnen we niets. Dan maken we in ieder geval de echo en dan hoort U of we kunnen starten ivm de feestdagen. Tussen Kerst en Nieuwe jaar is de poli gesloten. [align=left]Met vriendelijke groeten,
.. ....., Fertiliteitsarts
Nou moet ik zeggen: als ik netjes 28 dagen aanhoud, ben ik 5 december ongesteld... dus de kans zit er in dat ik dan net voor de feestdagen "klaar" ben.
Maar dat moeten we afwachten.
@ Nancke: we zijn er juist OOK om je frustratie aan te uiten. Dan doen we allemaal wel eens bij elkaar.
Blij dat jullie uiteindelijk toch je ei nog hebben benut!
J zegt ook wel eens; al dat "moeten" is gewoon niet leuk meer.
En dat snap ik ook wel. Nou moet ik zeggen, ik hou deze ronde keurig mijn lippen op elkaar over mijn ei, en we zien wel of de timing meewerkt, aan zijn kant...
Zo niet: ik ga zodra ik weer een pinpas heb (suffe kaatje is hem verloren op vakantie) wel even zorgen dat ik wat overhaal lingerie heb :oops:
Verder hier alles ok.
Hopelijk vinden de meiden die zover zijn een comfortabele wachtbank!
X
[/align]