@Shasha: hmm toch nog terug naar de Hema. Mam is voor me geweest maar de kleinste was maat 70!! Veels te groot dus. Naja zal haar wel terug sturen.
@SB: daar ben ik dus ook bang voor. Dat Eran daar ook last van gaat krijgen... welk merk flesvoeding gebruiken jullie? En hypoallergeen of niet? Wil eigenlijk graag een huismerk ipv dure nutrilon maar weet niet welke goed is. AH huismerk? Kruidvat?
@Maal: waar heb jij je slaapzakje gekocht? ook op internet zie ik bijna alleen grote maten.
Ik heb vandaag voor het eerst weer kleren aan ipv een pyama. Wel nog mijn zwangerschapskleding maar ben verbaasd over hoe slank ik alweer ben. Naakt is het een lelijke blubberbuik maar met kleren valt het best mee! Ook weer eens een klein beetje make-up op en wat spul in mijn haar. Voel me meteen weer meer mens. Vanmiddag gaan we voor het eerst met zijn 3e naar buiten. Ik mag maar een heel klein stukje wandelen ivm mijn herstel maar heb er onwijs veel zin in. Lekker met mijn man achter de kinderwagen pronken met ons prinsje. Te leuk!
Nog even een foto die ik wil delen: Eran en zijn pruillip. Als hij vol zit trekt hij zo'n snoetje. Mama weet dan meteen dat het genoeg is hihi. Wel gemaakt met mijn gsm dus geen mega goede kwaliteit.