Sterre schreef:Opeens is de twijfel doorgeslagen hier.. doe ik het wel goed? Ontwikkelt Liz wel goed? Ik lees dat baby's al omrollen maar dat doet Liz niet. In de box leg ik haar vaak in een dekentje, maar beperk ik haar dan in haar bewegingsvrijheid?
Ik zat op 6 voedingen maar ze had zaterdag iedere keer nog honger. Toch weer geprobeerd naar 5 voedingen te gaan. Ze pakt het wel, spuugt niet en poept normaal dus blijkbaar is ze er nu wel aan toe en vorige week nog niet. Maar ze drinkt niet al haar flessen leeg. En ze heeft nu al een paar dagen niet doorgeslapen, komt ineens rond half 4.
Stimuleer ik haar wel genoeg?
Bah, ik voel me net zo mistig als het weer, blue-monday...
Afgelopen weekend kan haar sprongetje van 6 weken zijn geweest, maar wat houd dat nou precies in??
Ik heb ook nergens zin in, heb vanmorgen toch eerst maar in huis gewerkt maar zit nu te nixen op de bank. Ik zou visite krijgen om half 11 en die is er nog steeds niet, lekker is dat.
Meissie, je doet het super!!
Ik lees geen boeken over sprongetjes e.d. Heb toevallig afgelopen week een boek erbij gepakt en daar staat zoveel in wat ik NIET doe of anders doe.. Dus wij werken niet volgens het boekje, maar volgens mijn gevoel. Weet niet of dat altijd goed is, maar wel het beste en het meest aangepast op mijn kleine B.o.wen.
Dus volg je gevoel! Meis, jij bent zo'n gevoelsmens! Maak daar maar gebruik van. Liz wordt hoe dan ook wel groot, en ze doet lekker gewoon alles op haar eigen tempo.
En wat betreft je bevalling.. dat heb je echt wel zelf gedaan! Ik vind een ks ook net zo echt als een vaginale bevalling!!! Ik kreeg de kleine er ook niet uit, en heb een knip gehad waardoor het wel lukte gelukkig. Dus als je het zo bekijkt heb ik het eigenlijk ook niet 'zelf' gedaan.
Ik snap je gevoel wel hoor, want ik heb dat ook nog steeds. Maar het is ook allemaal zo onwerkelijk!
Onze kleine slaapt al twee dagen tot 8u 'sochtends door vanaf de laatste voeding om 23u!
Wij zitten op 6 voedingen per dag van 90cc, we bieden 120cc met 4 schepjes aan, maar meestal drinkt hij 90cc. Er zijn momenten dat hij meer wil.
Ik ben bang dat ik hem teveel geef, ook als ik de gewichten lees van jullie kindjes.....
Bo.w.en zit nu op 4105 gram met zijn twee en een halve week........ is ie dan te dik met zijn 54 cm?
xxxx