shashaOud lidBerichten: 341Lid sinds: 13 juni 2010
@finaly= wat een schattig vestje...lekker stoer!...echt een skeetjeeee 😊
SB schreef:Dames, vanmorgen opnieuw een terugval gehad, dus heb even niet de energie om verder te reageren helaas.
Hoop snel weer in te haken.
linnie26 schreef:Nienke, ik zou me niet echt prettig voelen met zo'n oppas 😖 Is het een bekende van jullie?? Had ze al eerder op hem gepast?? Maar wat je zegt, het komt allemaal goed!!
Sterre schreef:Ikke: dus toch emdr.. heel veel sterkte, het is ongelofelijk zwaar! Maar het zal je veel goeds opleveren, het duurt alleen even voordat je dat ziet.. (ervaring) Hoe gaat het met je medicijnen? Ga je gebruik maken van die thuiszorg? En hoe is het met je werk, moet je alweer aan de slag na dat gedoe of niet?
Finaly: ben benieuwd hoe het is geweest!
Iet: fijn voor je dat het is meegevallen je werk!
Nienke: hier ook sterk de wens voor een 2e kindje. Ons vorige traject duurde erg lang dus ik wil op tijd stoppen met de pil en het dan even aankijken, maar we houden er wel rekening mee dat we toch weer terug moeten naar het ziekenhuis:-( We zijn aan het overwegen om te gaan verhuizen dit jaar maar dat staat nog niet allemaal op een rijtje.. dus we weten het nog niet goed, maar we zouden het erg leuk vinden om snel weer een 2e te krijgen, maar over Liz hebben we 1,5 jaar gedaan. Vandaar dat we niet te lang willen wachten met het traject. Of het pittig is.. ach ja misschien wel, maar mijn moeder had op haar 21e 3 kinderen en kon dat allemaal aan, dus ik denk dat het ervan afhangt hoe je zelf bent, hoe je kleine het doet, hoe sterk je lichaam is, hoe je financieel zit..
Maar ik vind het helemaal niet raar! Als ik geen ks had gehad had ik niet eens de pil gaan slikken en gewoon kijken wat er gebeurd.. Maar door de ks hebben we besloten sowieso een half jaar de pil te slikken.
nienke schreef:we hadden het laatst over een 2e kindje, wanneer zouden jullie voor een 2e of volgende kindje willen gaan? nog even wachten of op korte termijn. weet niet of het dan heel erg druk gaat worden als je al snel weer aan een kleine begint.... ervaringen??
linnie26 schreef:He meiden, k ben eruit..... K ga me niet meer onzeker voelen, want in principe voeden we nu op verzoek ipv n schema! vandaag wilde ze ineens weer meer drinken, dus vandaag wordt t waarsch weer 5 voedingen! Morgen naar t cb, k moet er gewoon op vertrouwen dat ze zelf goed kan aangeven en aangeeft hoeveel ze wil drinken!