Lise heeft geen koorts meer gemaakt, gister voor laatste fles had ze 37.3, dus das netjes. Denk dat de vorige 2 keer dan aan de rotarix heeft gelegen, hier in belgie kan je kiezen om je kindje een soort vloeistof in te laten nemen wat dient voor t rotavirus, wat een hele erge buikgriep is en veel voorkomt schijnbaar, dat heb ik dus gedaan. En dat zijn dan levende bacterien die ze binnen krijgen en daar dan antistoffen voor aanmaken en dat heeft ze deze keer niet gehad.
En ze heeft de hele nacht gewoon geslapen
@sollicitatie; t gesprek ging goed, stond binnen 20 min weer buiten, terwijl er 45 min voor stond. Maar goed volgens mij heb ik wel een goede indruk achter gelaten. Heb wel heel duidelijk mijn wensen laten horen en dat ik graag dan hele nachten wil draaien en dat dan thuis ook beter te organiseren valt, ze snapten me helemaal. Maar ze waren eigenlijk aan t kijken of er ook gegadigden waren voor de halve diensten. Dus ben benieuwd, hoor morgen of vrijdag is. En t is ook niet zo dat ik t nu niet meer naar mijn zin heb op mijn werk ofzo.
In de toekomst is er wel vanalles mogelijk en er komen steeds meer zorgvragen ook van clienten buiten onze stichting, maar goed daar heb ik nu nog niets aan zeg maar.
Nu werk ik wel maar 30%, maar volgend jaar moet ik weer voor 60% gaan werken en dan maar 4 uurtjes maken wil zeggen dat ik 5 dagen per week moet, dat zie ik dus echt niet zitten. Ze vonden t ook goed dat ik zo eerlijk ben geweest. Er kwam nog wel een andere vacature vrij op de communicatiecentrale, maar dan zit je de hele nacht achter een beeldscherm en luistert clienten uit en stuurt er evt mensen opaf. Kan alleen niet zo goed stilzitten. Stelt die man voor om op een home-trainer te gaan zitten, hihi.
De functie waar ik op heb gesolliciteerd is een actieve nachtdienst, waar je ook de nachtzorg vanuit aanstuurt en toch wel veel dingen/vragen van clienten moet oplossen en evt een arts inschakelen, is allemaal wel echt super leuk en heel gevarieerd. Maar goed heb wel besloten dat ik niet voor de korte diensten wil gaan, en dat als ze voor mij kiezen dat ik dan nog graag een gesprek wil met de man die vandaag ziek was om te kijken wat voor mogelijkheden er nog meer zijn.
Pff wat een egobericht zo zeg.
@finaly; o dat zou wel leuk zijn zeg als ze jullie daarvoor uitkiezen!
@sterre; hihi wat grappig dat ze al de luiers eruit haalt. Dat gedraai op t aankleedkussen wordt alleen nog maar erger, kan je er vast aan wennen, hihi.
Fijn dat die vrij je waarschijnlijk wel pijn vrij kan maken, weliswaar dan wel een zwakkere rug, maar geen pijn meer zou denk ik al een hele verademing zijn.
Hihi Mees heeft zijn winterjas van vorig jaar nog aan, in maatje 80 hihi. En die past nog goed, niet te kort of wat dan ook.
Ga Mees zijn zomerbroeken van vorig jaar ook nog passen, zit volgens mij ook nog 80 tussen, maar moest die elastieken strak aantrekken, dus denk dat ze nog wel passen, waren vorig jaar driekwart broeken en dan zijn t nu gewoon korte broeken. Moet wel even kijken of t wel kan met t model, niet dat de knieen op zijn bovenbenen hangen hihi. Dan alleen nog shirtjes bij kopen, scheelt weer wat geld, vorig jaar ook zo gedaan toen kon hij ook nog broeken van t jaar daarvoor aan. Vind t wel handig en dan draagt hij ze ook wat meer.