Nienke, hier hetzelfde hoor waarom Jenn eigenlijk zo 'laat' naar bed gaat, ook zodat mijn vriend haar nog ff een 1,5 uur per dag kan zien!!
Hopen dat je borstvoeding niet terug gaat lopen.
Het mail adres van difrax, dat moet je dan via de site
www.difrax.nl doen en dan bij adviescentrum.
Over de hoeveelheid... Ik vries de groente voor Jenn in in ijsblokjesbakjes en als het bevroren is doe ik alles in een zakje. Nu krijgt ze van bepaalde groente nog maar 1 ijsblokje (1 eetlepel) en van de groentjes die ze lekker vind 2, maar dat eet ze dan ook niet helemaal op. Ik blijf aan de 4 flessen totdat ze haar groente beter gaat eten. Ik weet dan ook niet zo goed hoeveel blokjes dat dan zijn. Banaan vindt ze echt heerlijk, dus nu meng ik elk fruit met een stukje banaan en dan ga ik de banaan uiteindelijk steeds minder geven, zodat ze ook het fruit apart lekker vind. Gelukkig raakt ze er (nog) niet verstopt van banaan.
Finaly, Jenn heeft ook heel snel van die vochtbultjes, ik smeer nu ongeveer elke plooi met talkpoeder in, maar ik weet dat ze talkpoeder eigenlijk afraden. Met sudocreme bleek ik het zo vet vinden. Blijft het met bepanthen minder vet??
Hier is het schema trouwens ook ver te zoeken!! Ik ga vandaag echt eens alles op haar behoefte doen!! Kijken waar zij me dan heen stuurt....
Schema's, wij gaat het in de ochtend ook anders doen, alvast naar een prettiger schema. Nu gaat ze meestal weer om half 9 naar bed en als ze dan wakker wordt geef ik het fruit en dan rond een uur of 12 weer de fles.
Het tweede tandje is ook door!! Wij moeten gaan beginnen met poetsen. Moet er dan ook al tandpasta op? Welke tandenborstel gebruiken jullie? Wanneer ga ik poetsen, ik had gelezen dat het nog maar 1 keer per dag moet....