limburgs maedje schreef:Ik zal de laatste tijd wel wat veel gedaan hebben...komt wel eens voor bij mij... :oops:
whahaha, heerlijk! Welke vrouw heeft dat nu niet..... ik kan je de handen schudden in elk geval. Dat betekent een weekje effe tandje lager, mandlief op de kleine laten passen en lekker filmpjes kijken en vroeg naar bed! Hopelijk voel je je gauw weer minder moe als je eens lekker tot jezelf komt 😉
Marloesje24 schreef:
@ Allemaal; bedankt voor het meekletsen hier! vind het erg prettig! mijn vriend moet er soms maar om lachen als ikd an zeg; ohhhh ik moet weer ff bijlezen, ik loop alweer zover achter!! haha.. hij vind 't maar gek dat ik er met jullie over klets.. je kent ze toch helemaal niet zegtie dan 😉 ! maar vind dat je toch wel een band krijgt met elkaar omdat je allemaal het zelfde doel hebt... een kleine Gup te krijgen!! :)
@ Happy familiy: ben het helemaal eens met Marloesje! Voelt echt als een warm nest vriendinnetjes! En dat die mannen dat niet goed begrijpen.... tsja, zij hebben gemiddeld 2000 woorden op een dag nodig en wij 10x zoveel.... daarom dus. 😃
@Marloesje: wat balen dat je zo moe bent! Ik ken dat eigenlijk niet zo van de ontpillingsverschijnselen om zo moe te zijn. Hou het wel in de gaten, want als dat lang duurt, heb je misschien een vitaminetekort.... niet te lang wachten, gewoon effe naar de huisarts en bloed laten prikken, dan weet je ook of je er snel vanaf komt.... sterkte!
@Pooh: jazeker is het moeilijk om niets te zeggen! Maar inderdaad, ik mag niet klagen, want jij hebt echt goed nieuws en dat moet je dan ook nog weken voor je houden.... pffff.... maar wel superleuk hoe je het je familie hebt verteld! Kan je daar tenminste open met hen over praten. Waarom zit er toch eigenlijk een taboe op dat je daar niet over praat in het openbaar? Maar ja, doe het zelf ook, want het is veels te leuk als het een verrassing is ipv elke maand de kerstgesprekjes over te doen ("Ja, opa wil graag overgrootvader worden" etc)
@ Inge: kindergarten inge! Wat een drukte, maar waarschijnlijk ook beregezellig!! En wat zal je lekker slapen nu 😉
@ bailey: je hebt helemaal gelijk, 's nachts moet ik slapen.... maar het lijkt schokkender dan het is hoor, want ik kwam laat terug van een feestje, dus het is niet dat ik daarvoor al lag te slapen (komt gezien de tijd misschien wel zo over) Ga zo nog een betere poging wagen 😃
Vervelend dat je niet weet wanneer je ei is geweest! Ben je al aan het temperaturen of ovutesten? Of is dat pas iets voor de volgende rondes?
@ Annn: de meeste dames hier zijn bezig met de eerste poging, maar sommige dames hebben helaas al een mislukte zwangerschap achter de rug. Je meeste meiden hebben een goed onderschrift waarin dit staat beschreven (MK = miskraam, BBZ= buitenbaarmoederlijke zwangerschap). Voor zover mijn leken kennis. Waarom is dit een prangende vraag van je? Heb je dit zelf meegemaakt?
@googlen: inderdaad, niet doen, stomstomstom... en dat wist ik eigenlijk ook al van te voren, maar ja, je moet toch ergens je nieuwsgierigheid mee stillen.... en als je dan van dit soort quotes hebt:
Debjuh schreef:
@kukeltje die afscheiding voor NOD was bij mij ook een zwangerschap, dus ik duim voor je!!
Tsja, dan gaat het extra kriebelen in die buik! Spannend!!
@ afscheiding
Heb normaal ongeveer helft van de maand inlegkruisje in, maar de afgelopen week is die afscheiding echt heel anders, ten eerste heel veel meer! en ten tweede is de kleur en de textuur anders kan ik ben gewend (veel geler van kleur en op wc papier ligt echt een dikke klodder zeg maar) weet ook niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.... (ben geen gecertificeerd cervixslijm-arts :D)
truste!!