inge231182Oud lidBerichten: 523Lid sinds: 1 januari 2005
kukeltje: ik heb geslape als een blok hahaha, twas wel superleuk!
Poppy schreef:@Bailey, ik weet het niet, is voor mij ook de 1e keer dat ik zoiets zie hihi. Maar streepjes zijn goed toch? 😊
@shar, idd even je vriend toespreken dat hij niet eerder mag 😊 Vind ie vast niet erg... toch?
Gadver wat voel ik me belabberd. Heb me boterham om 10 uur niet gegeten, heb me sultana van half 4 ook niet op, gewoon echt geen trek in. Heb buikpijn en ben zo verschrikkelijk moe! Loop de hele dag te gapen. 's Ochtend gaat het nog wel, maar na de lunch stort ik helemaal in. Na het avondeten gaat het ook wel weer tot een uur of half 9, dan stort ik weer in.
Vandaag ook enorm veel vloed weer gehad net zoals de afgelopen dagen. Het is beetje melkachtig maar dan wat dikker maar plakt niet.
Wordt er zo chagrijnig van.
Temperatuur: 36,9/36,9/36,9/37,1/37,3/37,2/37,0/37,0/37,0. Heb denk ik 3 januari mijn ei gehad, dus vandaag 2 weken verder. Maar als ik mijn vorige cyclus aanhou dan zou ik pas 28 januari mijn nod hebben. Ik heb geen gevoelige tepels, niet meer als normaal. Wel een opgeblazen gevoel in me buik.