J.D.Oud lidBerichten: 3.799Lid sinds: 30 juli 2008
@wendela, fijn dat Luna het zo leuk vind om te zwemmen, maar wat jammer dat daardoor zoveel drama ontstaat.
Jolanda10 schreef:Thnx mama's! Ik ben net wakker.. heb heerlijk liggen slapen, en mijn hoofdpijn is gelijk stukken minder 😊
Zo ff wat eten, en dan lekker douchen!
BB, Juff en Rian, leuk als jullie ook zouden komen morgen... Ik hoop echt dat ik erbij kan zijn!!
Rian-kippie schreef:wel jammer, had ik dit eerder geweten dan had ik een andere dag met die vriendin afgesproken!
Rian-kippie schreef:@ BB, doe jij is ff niet zo mal... je hebt ons helemaal nergens mee opgezadeld... en als jij je hart wilt uitstorten ook als je nog geen concrete plannen hebt ben je ALTIJD welkom...
E82 schreef:Even snel, want moet zo gaan werken,
Voor degene met het oei ik groei boek. Zit er rond de 33 maanden ook een sprong??? Of zou het gewoon alle drukte rondom Sint geweest zijn dat er nu geen richt te schieten is met onze oudste!! :(
miek4 schreef:Ik maakt het trouwens wel altijd warm, geeft ze nooit koude melk eigenlijk...
Natascha1982 schreef:@Jolanda: ja klopt vorige week en dan gelijk van boven naar beneden, hij had 1 tree gehad. Mika had niets, die heeft ie in een reflex op zijn buik gegooid en zijn armen om hem heen geslagen, die moest alleen had lachen. Maar papa had flinke schaafwonden en blauwe plekken en wat kneuzingen. Hij is er nog niet helemaal vanaf. Was wel effe schrikken!!
Lex schreef:Billie heeft zware oorontsteking en hoest. Nog altijd 40 graden koorts, nu slaapt ze oef!
Ik ga nu ook wat rusten, voel me wat zwakjes.