J.D. schreef:@loesje, Ga je eigenlijk weer bv geven? Over 15 weken ben je gewoon alweer uitgerekend! whoei!
Ik wil het wel weer proberen, maar bij Gijs was het niet echt een succes, het deed me erg veel pijn (erg blanke huid, weinig pigment, ook bij mijn tepels en rossig haar, moet een pijnlijke combi zijn) maar wat ik eigenlijk veel erger vind achteraf, is dat mijn bv echt niet voedzaam was. Als ik nu foto's terug kijk van die eerste periode hadden we echt een afrika-kindje. Heeeeel dun, met een heel bol buikje. Dus mocht zijn zusje de eerste weken net zo langzaam aankomen als Gijs deed, dan ben ik nu van plan veel sneller over te stappen op flesvoeding....
En ja, als ik naar Gijs kijk, ben ik over 13 weken gewoon alweer mama, raar 😊
Balen trouwens dat je weer hoofdpijn hebt, zelfs na rusten....
Rian-kippie schreef: @ loesje, lekkere emo-kip van me!! jank jij maar lekker om je kerstpakketje hoor :-?
Ja maar, ja maar, het was echt een mand vol met hele lekkere dingen 😞 Chocola, snoepjes, deventerkoek, kaneelbrokken, bakkersbeschuit, en de rest had ik nog niet eens ontdekt... Maar vooruit, een beetje een emo-kip ben ik wel, zelfs als ik niet zwanger ben :oops:
Misschien had ik me kip-loesje moeten noemen, hahahahahah
Hoe gaat het met je weeïge gevoel???