Ze heeft natuurlijk 50% Surinaamse genen, en Surinamers houden niemand sneeuw, althans degenen die ik ken 😉
Jo; er ligt hier zeker 10 cm....
EsReOud lidBerichten: 1.629Lid sinds: 1 januari 2005
Rian-kippie schreef:.alleen kuttelikkertjes en klerekeffertjes waarschijnlijk!!
pumi schreef:hahahahahhahahaha da noemen ze toch cavia's?
E82 schreef:wat namen betreft had het dan beter andersom kunnen zijn of niet Rian :mrgreen:
pumi schreef:hey meiden,
Beterschap voor alle zieke kindjes en mama's!
Hier gisteren klote nieuws gehad! Mijn man kwam thuis van zijn werk en opeens lag er een brief van 't uwv op de mat.. er is ontslag aangevraagd!
Hij wist van niets... zo belachelijk dit! Ze gooien het op "economische redenen" maar wel toevallig dat hij en zijn collega ontslag krijgen, degenen waar ze niet tegen praten..
Aan de ene kant ben ik blij, dan MOET hij wel weg daar (had hij een jaar geleden al moeten doen volgens mij..) maar ja aan de andere kant is het natuurlijk geen fijne situatie.
Gelukkig is hij lid van de bond, dus meteen gebeld en alle papieren ingevuld en die zijn al op de bus!
Waarschijnlijk zal hij in mei dus zijn echte ontslag krijgen.. gelukkig nog wel ff de tijd om iets anders te zoeken, maar jeetje wat waren/zijn we nog steeds in shock! Vooral omdat we het niet aan zagen komen..