slotjeOud lidBerichten: 5.837Lid sinds: 6 februari 2010
Gefeliciteerd Elien! Meid wat vervelend zeg een bijna totaal reptuur! en een uur hechten! Maar Loïs is inderdaad al een flinke meid! Succes met herstellen!
Nien schreef:Meiden, zit op myn telefoon dus kan het niet overzichtelijk houden, sorry!! Elien, jeetje wat een heftige bevalling! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!geniet ervan!!! Meiden ik snap er niets meer van, heb al de hele ochtend flinke steken links in mijn zij. Het zal toch niet dat ik nu pas mijn eisprong heb? Ik zit nu al op dag 21!!
Nien schreef:Liek, dat is ook zoo!! we gaan straks nog maar even aan de klus en morgen ook nog, en dat moet dan wel genoeg zijn toch?:razz: hahaha!
liek84 schreef:faithe; had jij inmiddels alweer geoefend?? haha
girlnextdoor1987 schreef:fijn hoor faithe!
enne..wel leuk voor vinn 😉 haha dan doe je et nog sneller als liek!
Maja schreef:Even een vraagje: hebben jullie in het begin voor jullie baby veel overslagrompertjes gebruikt of zijn de 'gewone' ook goed te gebruiken. Mij lijken die overslagrompertjes wel handig, want dan hoef je niet steeds dat rompertje over het hoofdje te trekken. Maar ik zie ze niet zoveel.
liek84 schreef:jouw vent moet wel een onwijs lekker ding zijn, dat je dat allemaal pikt, haha
gewoon je pasbevallen vrouw alleen naar het zkh laten gaan 2x?! kan echt niet!!
vaak moet je bij een klinische bevalling met 6 wkn op cô bij de gyn, en als dan alles goed is ben je door de keuring en mag je weer alles.
hier voel ik me steeds zwangerder, haha! ging vanmorgen zelf douchen en daarna meteen Eetje in bad doen, maar had beter eerst ff kunnen gaan eten!! kon nog net mn maaginhoud (niet veel wrs) binnen houden zeg, volgens mij zag ik groen!
en ben ook erg moe, terwijl ze vannacht redelijk heeft geslapen 22.00-2.30-4.45-7.00
heb vandaag al 2x meegedaan met dr slaapje (ook wel lekker hoor, om eraan toe te geven)
ben wel enorm benieuwd nu naar de echo!!
maar faithe; jullie houden het dus bij 1 kindje, waarom kies je daarvoor?
mijn vriend wilde eerst ook maar 1, maar toen ik zw was van Eetje draaide hij al bij, en wilde hij graag 2 maar zeker niet meer,
ik wil liefst 4, maar 3 is ook oké... vriend mag echt niet laten knippen in zn zaakie! ik laat wel spiraaltje zetten en blijf hem ondertussen ompraten, haha
Rebecca schreef:Maja: ik zou zeggen DOEN! vind het nog steeds een geweldige naam en iedereen om me heen ook 😊
Mowzy schreef:
Liek, is het nog gelukt met het "doorslapen" van Eetje? Hoe voel jij je verder, kan je alles nog binnenhouden?
..
Nien schreef:
Oh maar daar is wel een raad van 11, haha ik zou dus zelfs niet eens weten wat dat is?! Wel leuk dat ze wel wat doen aan carnaval, ook al niet te uitgebreid! In mijn oude woonplaats deden we er niets aan, ook geen praalwagens. Hier zijn we vorig jaar ook voor het eerst naar de optocht geweest, verder niets. Haha ga alleen dit jaar carnaval
'vieren' omdat mijn broer komt. Het is net uit met zn vriendin (nou jaa al wat maanden) en hij gaat nu vaker weg van huis 😊 Hahaha bowlingbal of discobal, wel een leuk idee!!