He meiden,
Denk ik dat ik jullie bij kan houden, blijkt dat niet zote zijn haha. Jullie schrijven wat af ;-
Ik reageer even algemeen op de onderwerpen omdat ikanders vergeet wie wat schreef en verder af en toe wel gericht. Ik hoop dat ikniemand vergeet!
Slapen; ikslaap echt nog prima, merk idd. Wel dat ik af en toe wat meer moet wippen zoalsgoosje zei, maar het valt nog mee. Oh en ik lig eigenlijk altijd op mijn zij,maar toch ook nog wel een klein beetje op m’n buik dan. Gaat nog prima.
Wakker worden; Ikhad ook zo’n slaapkop besteld als mijn vriend, maar helaas blijkt zoonlief meerop mij te lijken en hij is vaak tussen zes en zeven wakker. Ook ’s nachts is hetsoms nog feest, dromen enz. Ach en weet je, ik blijf hopen dat deze dame danwel op haar vader gaat lijken qua slaap haha.
Leonie en Lunanoa;bah jullie allebei een naaste verloren dat is altijd heftig. Sterkte in dezetijd.
Babykamer; Ohik ben daar zo slecht in. Die van m’n zoontje was door verbouwingen in het huispas in m’n verlof klaar. De kraamzorg kwam langs en wilde even kijken. Ik zovan ‘ je mag kijken ,maar er is nog niets haha’. Dit keer wilde ik vroegbeginnen en nu zijn we weer met de achter tuin bezig, zandbak, schommel ennieuwe schutting. In mei wil ik hetkamertje wel af, want in Juni op vakantie en dan aansluitend verlof. 7 juni ismijn laatste werkdag en ik ga geloof ik ergens 20 okt. Weer werken.
Buikjes; Jadaar is Inieh weer 😉 Mooie buikjes hoor dames, ik neem eigenlijk nooit foto’svan m’n buik. Moet ik toch echt eens gaan doen. Ik zal het snel eens laten zienhier. Krijg al een aardige buik, . Gatsie wat onzeker wordt je daar toch van!!!
Luiertas; Ikheb een goedkopen aangeschaft, maar niet omdat ik geen dure wilde. Het geld wasgewoonweg op na verbouwing en aanschaf baby dingen. Nu wil ik toch kijken of ikeen leuke andere tas kan vinden. Vriend vond het trouwens wel belangrijk dathij er ook mee kon lopen.
Bruidsjurk:Leonie, ik was ook al aan het kijken naar een jurk die ik kon dragen op m’nbruiloft en ik vond erg leuke, die je idd. Misschien ook nog wel kan dragen inde zomer.
Zal kijken of ik de link kan plaatsen.
http://www.tiffanyrose.comen dan wedding dresses.
Oh en ik heb toen ik 24 weken zwanger was een normalejurk gehaald bij steps, die zat als gegoten! En die zijn heel leuk!
zwangerschapskleding;Ik hem maar 1 broek en 1 jurk en 2 shirts. Ik blijf koppig mijn eigen t’shirts dragen en jurkjes ook. Ik merk ook dat ik van stoer houdt en dat het ofheel duur is of te tuttig voor me. Ik ben dan ook wel heel lastig hoor haha. Ikmoet alleen wel echt wat zomerkleding ;-)
Namen; Ik hoor graag de meisjenamen in een pb.Wij komen er echt niet uit! Moet wel bij mijn zoontjes naam passen, die is oudhollands en 1 lettergreep, dat willen we nu weer. Of maximaal tweelettergrepen.
Harde buiken; Nogniet echt veel. Alleen als ik erg druk ben of m’n plas lang heb opgehouden.
Zo ik ben weer bij en nogmaals sorry als ik iemandvergeten ben.
Oh en hier, ik zit mezelf vandaag ontzettend in de weg,kent iemand dat. Niks is goed en emo niet normaal. Heb ik nu veel meer dan bijmijn zoontjes zwangerschap. Hebben meisje zwangerschappen daar iets mee temaken haha.