RGH schreef:Hey meiden..
Even een vraagje.. was vandaag op een verjaardag en voeldde me ineens heel moe worden. Dus ik zei tegen manlief denk dat we zo maar naar huis moeten gaan wandt had het helelemaal gehad.. manlief zag het gelijk aan mijn gezicht en vondt dat ik ook wat grauw leek te zijn.. Ook waren mijn lippen wat blauw.. toen maar lekker naar huis gegaan en daar even rustig op de bank gelegen gin ghet wel weer.. en zag ik er volgens mijn man weer wat beter uit. Vanavond lekker vroeg op bed.. En dan wil ik het sowieso dindsdag maar even navragen bij de verloskundige.. Vroeg me toch even af of het jullie bekend voor kwam.. Ik denk zelf dat het vermoeidheid was.. sorry voor mijn egoberichtje maar wilde het toch even vragen.. Ga morgen even reageren op de rest.. Groetjes Rgh
Ik denk dat het lage bloeddruk kan zijn. Dan kunnen je lippen ook blauw worden idd. Kop koffie, dropjes, wat zouts eten, dat soort dingen knap je dan snel van op. Lastig hoor (maar niet gevaarlijk). Vraag het zeker even na bij de vk, ik ga ook maar even op die paar regeltjes die je schreef af. Als het zo blijft kun je ook eerder even bellen he. Of de huisarts.