Ana: Neeh hou dat gillende meisje maar. Heb Owen net bij het KDV gedropt en ik geniet heerlijk van de rust hahahaha. Genoeg geoefend na 2 jaar 😛
Vandaag bedacht ik me ineens dat als ik met de auto weg wil, ik Owen bij de hand moet houden EN de maxicosi moet tillen. Holycrap, hoe ga ik dat doen? Klein paniekmoment hahahaha.
Ik slaap precies zo als jou 😉 En anders op mijn rug, mijn benen opgetrokken en helemaal wijd. M'n armen omhoog naast m'n hoofd en ook helemaal wijd. Beetje een kikker -idee whahahaha. Heel vreemd maar het ligt lekker.
Sinds een paar dagen krijg ik s' nachts steeds inmense kuitkrampen AAAAAAAAAUW. Bij Owen nooit gehad.
Inieh: Hier ook het idee dat ik soms niet meer weet hoe ik moet zitten of liggen. Ligt de baby of helemaal dwars en dat doet ZEEEEEEERRRR of geheel in de lengte en dan krijg iamper lucht en ze molt m'n blaas. Soms kan ik echt wel kotsen zo'n naar gevoel geeft het draaien me 😛
Hier vaak ook één kant helemaal keihard, daar ligt ze dan. Duidelijk te zien.
RGH: Wat fijn dat alles goed was. Geeft een fijn gevoel & zo heb je toch nog even bij jullie uk gekeken.
Hier irritatie: Zoooooooooooo jij bent al "groot". Weet je zeker dat het er 1 is?
Die vraag kreeg ik bij Owen ALTIJD en nu weer. Zo vermoeiend.
Aan m'n buik zitten vond ik bij Owen nooit erg maar op één of andere manier is het nu gevoeliger en voelt het gewoon onprettig als iemand eraan zit. Mensen drukken te hard. Dirk mag er al weinig aanzitten. voelt niet lekker..... Maar voorheen vond ik het echt niet erg.
Geboortekaartje hadden we redelijk gevonden tot ik de prijs zag. Kwam op zo'n 3 euro per kaart, daaaaaaaaaaag. Dus kijk nog even verder.
Had zelf een HELE mooie maar die vond Dirk niet mooi 😞
Nu denk ik aan grijs/wit/roze net als de kamer. Wat stoer. op
www.kaartje2go.nl heb je die kaartjes.
Vandaag kraampakket opgehaald. Vorige x schrok ik me dood. Nu niks raars haha. Zit een leuk groeiboek in voor het eerste jaar :d Echt heel mooi.
Psyg is goed gegaan. Fijn gesprek.
RGH: Heb je al bij het thuishotel Sneek gekeken voor de BV info avonden? Staan een hoop datums. Misschien kun je dat doen? Is maar 2x !!
Bij Kraamzus staan ook veel info avonden. Misschien heb je er wat aan.