MeisjeOud lidBerichten: 2.992Lid sinds: 1 januari 2005
[ATTACH=CONFIG]7215[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]7216[/ATTACH] echt opgeblazen!
Meisje schreef:[ATTACH=CONFIG]7215[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]7216[/ATTACH] echt opgeblazen!
Bubble93 schreef:Lieve meiden, ik ben blij dat er iemand aan heeft gegeven dat er een gevoel heerste dat er bijwijze van beperkt gereageerd werd op bepaalde mensen, en dan van uit gaande dat het geen opzet is! Dat voor op gezet! Maar ik kreeg ook dat gevoel, ik keek de laatste paar x alleen maar want ik had ook het gevoel weinig respons te krijgen, niet van iedereen hoor! Maar ik kreeg er wel een onzeker gevoel bij en ik begon aan mezelf te twijfelen...ik kan net zo goed vergeten op iemand te reageren maar ik probeer wel mijn best te doen! Ben blij dat er iemand het geventileerd heeft, ik had het misschien ook eerder moeten aangeven...Misschien zorg ik er zelf wel voor dat ik geen vragen oproep.....geen idee, misschien moet ik er nog wat meer tussen komen, ben ook nieuw hier...dit wou ik even kwijt. Voor de rest bedoel ik er niks kwaads mee!
Bubble93 schreef:Hey Mii, ik kom uit Heerenveen...wat gezellig dicht bij....
Meisje schreef:Ik heb normaal maat 34/36! Als ik dit zie snap ik wel waarom ons mam vraagtekens had!
Bubble93 schreef:Mii, ik heb wel 6 jaar in Drachten gewoond!
Leonie82 schreef:Mii en bubble; ook best dichtbij mij haha, ik kom uit Meppel!
Marloes_85 schreef:Iemand nog wat leuks te vertellen??
Ik heb gisteren lekker cakejes gemaakt (ze zag er echt super gezellig en kleurrijk uit) en heb ze toen allemaal uitgedeeld en vandaag verjaardag gehad van neefje die 13 werd.
Oh we gaan het klussen om de dag neit meer halen, we hebben nu geklust op dag 7 & 9 en ga kijken of ik hem vanavond nog verleid krijg
bepje schreef:@ meisje je boom ziet er inderdaad goed uit !
@ mii wij hebben deze ronde op 27 ,28, 28 en de 30 ste sex gehad en dat was omdat we toen echt echt zin hadden en verder niet !! en op dag 28 waarschijnlijk me ei gehad !
@ marloes waren de cakejes lekker ?
jootje25 schreef:licht streepje he! het moet een plusje zijn! maar hij is er echt!
Marloes_85 schreef:afgelopen dagen ook niet geklust omdat het dan echt een moeten wordt..... maar wil ondertussen ook echt wel heel graag zwanger worden....
bepje schreef:@ jootje super super super !! ja hoe lang was jou cyclus nu ongeveer ?? want dan ga ik je even verplaatsen in het lijstje !