ne ik rook ook nie veel, vandaag maar 2 gerookt hahah dus eigenlijk bijna niks..
Vriendin van mijn die rookt nog wel die is zwanger, rook niet veel maa goed... is toch slecht
Leonie82Oud lidBerichten: 1.414Lid sinds: 1 januari 2005
Shiley schreef:
viola, balen zeg dat je ongi bent geworden. en je moet idd, zoals bepje al zei, rekenen vanaf de eerste dag van je ongi.
Meisje schreef:Dames: Ik zit er echt aan te denken om misschien gewoon een paar dagen even afstand te nemen van het forum. Ik weet dat ik het niet kan maar ik maak me zo eigen helemaal gek. Zoveel dingen lijken op een zw maar ook veel dingen op een ongi. En ik zeg telkens dat ik blij ben met een ongi maar diep in mij hart wil ik niets liever dan zw zijn! Dit zou namelijk de meest fijne zijn met de vakantie in mei en de zomervakantie als ik dan zou bevallen. En elke keer zeg ik tegen mezelf maak je niet druk het komt goed. Maar toch blijf ik te veel hopen en dat moet ik gewoon niet doen! Ik ga dus proberen zo lang ik niet ongi of zw ben even weg te blijven van het forum. Kom af en toe even kijken maar zal niet veel meer reageren! Dus dames heel veel succes allemaal! Degene die moeten klussen succes meiden. Die mogen testen heel veel sterkte gewenst. En hopelijk tot snel!!