jootje25Oud lidBerichten: 472Lid sinds: 11 september 2011
wouw zo'n dikke streep en 3 dagen voor je nod!! gaaf..
Leonie82 schreef:Mii:
ja ik heb heel veel gevoeld afgelopen dagen.
Vorige week had ik de hele week steken n mijn buik en soort van ongi gevoel, alsof ik ongesteld moest worden.
Ook sliep ik slecht maar was niet moe, en zweten in de nachten.
Zaterdagnacht kreeg ik verschrikkelijk buikpijn, en enorme steken , liep helemaal krom naar de wc.
Gsiterenavond had ik dat weer.
Ook mijn stoelgang werkt niet helemaal op en top.!
Leonie82 schreef:pfffffffffff mijn vriend gelooft het niet..
wat kan ik doen zodat hij me wel gelooft hahaha
hij vind het RAAR dat het zo snel is, en is bang dat de test niet klopt omdat ik misschien nog aan het ontipillen ben ofzo
Leonie82 schreef:Hij is wel thuis en heeft de test ook gezien en in de handen gehad.
Ok de test van vanmorgen wel.
Maar hij zegt:
ZBij jou gaat het altijd niet zoals het hooort en je lijf doet altijd andere dingen en het zit je nooit mee.
Dus ik snap niet wanneer dit wel zo snel kan, hij gelooft het echt niet hahaha
hij zegt: die test is toch niet 100 % zeker???
Hij wil wachten met geloven totdat iik een PAAR WEKEN verder ben pfffffffffffffff
Ik bel morgen de ha en vraag wel om een bloedtest ofzo.!
Bubble93 schreef:Dames, i'm off, ga lekker naar mijn bedje die heerlijk opgewarmd is door een elektrisch dekentje! Heeeeeerlijk! Lekker slapen en dromen over de toekomst dames, over een beginnend gezinnetje....hoe jullie straks allemaal als gezin voor het eerst kerst/ Sinterklaas en vakanties gaan vieren..klinkt dat niet heerlijk burgelijk? Heerlijk! Welterusten!
Leonie82 schreef:lieve meiden.
een vraag van mijn vriend:
Wat zouden ullie doen: zouden jullie het vertellen op 2e kerstdag aan mijn ouders(van leonie) en zijn ouders(van mijn vriend)???????????????/
dit vraagt mijn vriend aan jullie hahahha
Leonie82 schreef:Thnx shiley voor jou super duidelijke verhaal!!
Ik heb de test van cb met een indicator, die zegt zwanger en dan het aantal weken.
De KV test heb ik vanavond gedaan en die gaf een streepje.
Maak ik nou uit je verhaal op dat je bedoeld als je obstipatie krijgt dat het dan mis gaat ? weet niet goed hoe ik dat moest opvatten met die cellen hihih..
Mijn vriend zegt: ik heb red bull gedronken daarom kreeg ik super zaad hahaha(sukkel)
Leonie82 schreef:hahaha het was maar een grapje hoor Mii
bepje schreef:@ mii wanneer had je je ei dan ? welke datum ??
.: Mii :. schreef:2 of 3 dec... en volgens de ovu kalender is dat ook de vruchtbare periode
Leonie82 schreef:Ja zeker bepje... Hihi .. slaap jij op je buik?? Ik half namelijk... Ben wel bang dat de cb negatief zegt...
meisje79 schreef: @Leonie: Gefeliciteerd, meis! Echt super!!! Goed dat je bent gestopt met werken.
QUOTE]
Ik bedoelde natuurlijk: roken. Hoezo zwangerschapsdementie?
Rian-kippie schreef:@ meisje 79, ik heb idd al een koter.. bij haar was ik er helemaal niet mee bezig, geen flauw idee wanneer en hoevaak we toen sex hadden.... t was gewoon 1e ronde raak!