Alvast sorry dat alle tekst aan elkaar staat. Doet mn tel automatisch. Heel irri. Heb overal ff extra puntjes tussen gezet. Hopelijk zo wat overzichtelijker......Leonie, ja krijg al een buikje. Moet m al beetje verbergen voor familie.Nog 2 weken en dan mag iedereen t weten........Heb zelf in totaal 5 testen gedaan en 1 van mvm.1 4 dag voor nog, 1 2 dagen voor nod en 1 bij 4,5 week (mvm) en daarna nog 2........Kippetjuh, bedankt! Maar moet ik dan de ontwikkelingen van week 11 lezen als ik 10 +1 ben of echt met 11 weken?.........Meisje, thnx voor de tip! Ga morgen ff kijken.......Wat ook leuk is:
www.berichtjeuitjebuik .nl (ff met spatie want weet niet of t zo mag)Krijg je elke week een berichtje over wat er gebeurd en een filmpje. Ook erg leuk!...........En meiden....... Heb net t hartje gehoord!!!!!!!Heb zelf een angelsound en vanaf de 10 weken kun je er het hartje mee horen (als je slank bent en op de juiste plaats zoekt) en t is me gelukt!!!! Oh wat was t heerlijk om te horen! Weer even een bevestiging dat alles goed gaat! ...........Ga nu mn bedje in want morgen weer vroeg op (weinig zin maar ja)