StampertjeOud lidBerichten: 719Lid sinds: 4 augustus 2010
Je nieuwe ham. Haha moest hardop lachen! Fijn je dat je telefoon zelf de woorden af maakt!
amore84 schreef:@natjemenk. haha fijn he zo'n telefoon die zelf de woorden veranderd. mijn smsjes kloppen geloof ik nooit met wat het eigenlijk moet zijn.
@Prinses. wauw een koets met paarden, wat geweldig! ik houd wel van dat soort dingen, mijn man wou het toen helaas niet hebben. we zijn wel in een kasteel getrouwd, dat vond hij dan weer wel goed.
@Tooth. succes bij het cb vandaag. hoelaat moet je?
@Tanja. heel begrijpelijk dat je het druk hebt. vind het al knap dat je het bijhoud en hier ook mee te lezen en wat vervelend dat hij ziek is.hopelijk gaat het snel over
Wij zijn gisteren naar het cb geweest. 65 cm (2 weken niet gegroeid blijkbaar) en 6435 gram.
we moesten naar 4 voedingen en een hapje tijdens het avondeten. de papfles nog even laten staan tot 5 maanden. ik dacht juist altijd dat het andersom moest.
fruit of groente maakte verder niet uit. ging erom dat ze het vast ging leren en andere smaken leerde kennen. gisteren broccoli gepureerd maar ze vond er niets aan haha.
meiden die al hapjes geven hoe doen jullie dat? vers fruit of groente pureren of eerst potjes? ik krijg het niet zo glad als de potjes en in het begin gaat het toch om het leren happen lijkt me.
Ze heeft weer prikjes gehad en weer nergens last van. geen koorts, niet veel slapen. alleen ik mocht niet wild met de beentjes spelen dan huilde ze.
Ohw en ze lag gisteren bij mijn moeder op een speelmat en ja hoor. daar rolde ze van haar rug naar haar zij. ik heb geen baksteenbaby meer!! hahaha