Hej ladies!!
zwemmen: ik heb behoorlijk veel overgewicht (lees, ik weeg 120 kilo :oops:) en ga wel zwemmen hoor!
Ik weet dat ik er niet uitzie in badpak, maar als ik daarom niet ga, kom ik er nooit!
En dat vind ik wel jammer voor Thijs, dus over die hobbel moet ik me maar heen zetten... ik ben zoals ik ben, al ben ik daar zelf ook niet tevreden mee.
Dus ik hoop dames dat jullie ondanks je onperfectheden het daarom niet laten om te gaan zwemmen, want het is heul leuk!!!
Maar goed... dat neemt niet weg dat ik weer aan het dieeten ben geslagen, want er moet echt wat af nu!!!
cb: wij hoeven pas 13 juni weer heen als Thijs 6 mnd is. Het lijkt idd een eeuwigheid voor ik het laatst geweest ben.
poep: hier al 3 dagen diarree / spuitpoep.
Het is 2 dagen megadun (echt waterdun) geweest, vandaag was het weer iets dikker.
Weer de bv poep met stukjes erin zeg maar. (lekkere poeppraat zo... hihi)
Eergister 7 poepluiers, gister en vandaag 5. Het kan toch haast niet van de groente komen, de krijgt hij al bijna 4 weken.
Tandjes zijn ook nog niet te voelen of te zien. Misschien een bacterie meegenomen uit het zwembad maandag ofzo...
Hij drinkt gelukkig goed en plast ook normaal. Maar wat het nou is... ik sta voor een raadsel.
hapjes: Thijs lijkt opeens niet zoveel zin meer in zijn groente te hebben.
Hij heeft een dikke week gesmuld en al bijna steeds 100 gram gekookte groente op.
Nu heeft hij na een paar hapjes genoeg... ik dring het hem ook maar niet op. Als hij niet wil, dan wil hij niet.
Hij hoeft nog niet, dus het zal vast wel goed komen 😉
prinses: sterkte meis! klinkt als een zware tijd. Hopelijk keert de rust snel terug...
belasting: WHAAA, wat een bedrag zeg! Hopelijk is er ergens iets misgegaan idd.
Hier krijgen we een paar honderd euro terug, staat er hier ook al bijgestort idd.
Altijd leuk.
werk: daar zeg ik maar even niks over 😢
het voelt nog steeds niet goed dat ik ziekgemeld ben.
Iedereen om me geen zegt dat ik het juiste gedaan heb, maar toch voelt het vreemd.
In de ziektewet terwijl je niet ziek bent. Vind het een beetje misbruik van de situatie maken.
Maar ja... de andere optie was ook geen optie voor mij. Ook al is het alleen maar op mijn werkgever zo te laten weten dat ze verkeerd bezig zijn.
Iedereen roept: lekker van je extra tijd met Thijs genieten en dat doe ik ook wel, alleen spookt dit wel steeds op de achtergrond voorbij.
verder: hier loopt alles lekker, behalve de vele zuur-stinkende-gele-kerriecurry-poepluiers na dan...
Thijs is een lekkere vrolijke vent en begint een heus mannetje te worden. Hij zit steeds steviger, rolt makkelijk om, staat stevig op zijn beentjes.
Hij vind het prachtig om los bij de tafel of tegen de rugleuning van de bank te staan. Je ziet het helemaal glunderen.
Helaas voor hem mag hij dit maar even van mij, want ik vind zijn lichaampje hier nog wat jong voor. Maar ik vind hem een sterk kereltje.
Ik ben begonnen aan een zwangerschap-geboorte-eerstejaar digitaal fotoboek... erg leuk om te doen. En ik moet zeggen: ik steek er veel tijd in, en het gaat dus mega langzaam, maar het wordt wel prachtig! hihi. Hopelijk vind het hij later leuk dat mama zoiets voor hem gemaakt heeft.
Ik doe ook aan scrappen en de bijzondere momenten plak ik mooi in in zijn eigen scrapbook. Heb al een godsvermogen uitgegeven aan een mooi speciaal scrapbook en mooie spulletjes om erbij te plakken, dus als hij later het niks vind.... dan zwaait er wat! hahahaha
zo, heel verhaal... dacht, nog even kort voor ik op bed ga. Nu is het later dan ik had gewild... hihihi. Slaap lekker ladies!!!